کد خبر: ۹۴۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۱۹
ساخت خودروی با کیفیت و قیمت مناسب، همیشه یکی از مطالبه‌های جدی مردم از خودروسازان بوده، این در حالی است که متاسفانه خودروهای تولیدی در داخل کشور تقریبا در اکثر مواقع رضایت مردم را به لحاظ کیفیت و حتی قیمت تامین نکرده‌اند.

مطالبه‌ برای ورود سپاه به صنعت خودروسازی/ سردبیر «فارس‌من»: ساخت خودرو را به سازندگان پهپادهای استراتژیک بسپاریدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: ساخت خودروی با کیفیت و قیمت مناسب، همیشه یکی از مطالبه‌های جدی مردم از خودروسازان بوده، این در حالی است که متاسفانه خودروهای تولیدی در داخل کشور تقریبا در اکثر مواقع رضایت مردم را به لحاظ کیفیت و حتی قیمت تامین نکرده‌اند، بر همین اساس هم و با توجه به نارضایتی مردم رهبر انقلاب در دیدار دهم بهمن سال گذشته خود با جمعی از تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و کارآفرینان بیان داشتند: با وجود حمایت زیاد از صنعت خودرو در کشور کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند و حق با مردم است. 

مطالبه مردم برای رسیدن به خودروی با کیفیت و عدم تحقق این مطالبه نیز موجب شده تا مردم با ثبت پویش‌های مختلف در «سامانه فارس من» با عناوینی مثل ( درخواست از سپاه برای ساخت خودرو با کیفیت، درخواست ورود سپاه به صنعت خودرو سازی و درخواست از سپاه برای وورد به عرصه خودرو و مسکن)  از سپاه برای ساخت خودروی با کیفیت و ورورد به این عرصه تقاضا کرده‌اند.

مخاطبان سامانه «فارس من» در این پویش‌ها با اشاره بی مسئولیتی و عدم اصلاح روند کنونی خودروسازان در ساخت ماشین‌های بی کیفیت با قیمت‌های نجومی، از سپاه پاسداران خواسته‌اند تا در این عرصه با ورورد جهادی تحولی ایجاد کنند.

در بخشی از بیانیه یکی از این پویش‌ها آمده است: «بیش از چهار دهه صنعت خودروسازی دولتی مشغول به تولید خودرو است. دولت‌ها هم همه جوره به این صنعت کمک‌های مالی عظیمی از بیت المال کرده اند. ولی در طول این چهار دهه پیشرفتی چه در بحث کیفیت چه کمیت نداشتیم.از طرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با وجود بودجه بسیار ناچیزی که دولت‌ها بهشان اختصاص می دهند و تحریم توسط دولت آمریکا، چطور با تکیه بر جوانان نخبه تحصیل کرده در همین خاک توانستند ایران را جز ۱۰ کشور قدرتمند دنیا قرار دهند. یعنی سپاه پاسداران می‌تواند این مشکل راهم به خوبی حل کند و خودرویی تولید کند که لایق ملت بزرگ ایران باشد.»

این مطالبه مردم بابت ورود سپاه به خودروسازی در شرایطی مطرح شده است که هر روز شاهد نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در تولید علم و دانش در این حوزه هستیم و عملکرد چهل و چند ساله سپاه پاسداران در تولید محصولات دانش‌بنیان و به‌روز و ساخت پهپادها و موشک‌های استراتژیک نشان از توانایی این نهاد برای ورود به عرصه خودروسازی، تولید خودروهای باکیفیت و قیمت مناسب و‌ درواقع نجات مردم از دست این خودروسازان است. 

حسن رنجبران از هرمزگان سردبیر پویش تازه ثبت شده ورود سپاه به صنعت خودروسازی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس می‌گوید: چطور می‌شود کشوری که قوی‌ترین موشک‌ها و پهپادها را می‌سازد اما اینگونه در صنعت خودروسازی ضعیف باشد! دلیلش میدان ندادن به نخبگان و جوانان انقلابی‌ است.

وی در ادامه معتقد است: اگر می‌بینیم در حوزه‌های پزشکی، نانو، پهپادها و خیلی مثال‌های دیگر به موفقیت رسیده‌ایم، دلیلش استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و انقلابی همین مرز و بوم است، پس مسئولان صنعت خودرو را هم بسپارند به سازندگان پهپادهای استراتژیک تا نتیجه‌اش را ببینند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: