کد خبر: ۹۴۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۲۱۹
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش ما این است که تا پایان دولت ان‌شاءالله شبکه ملی اطلاعات را صددرصد تمام کنیم تا مردم عزیز ما طعم شیرین سرعت بالا در شبکه و در خدمات را بچشند.

وزیر ارتباطات: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم شبکه ملی اطلاعات تکمیل شودبه گزارش خبرداغ ، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت پیشرفت شبکه ملی اطلاعات گفت: یکی از پروژه‌های محوری و اصلی وزارت ارتباطات شبکه ملی اطلاعات است که ما برای تحقق آن همه امکانات و منابع وزارتخانه را بسیج می‌کنیم.

وی افزود: شبکه ملی اطلاعات طرح مشخص و روشن دارد و پنهانی نیست؛ مصوبه شورای عالی فضای مجازی دارد و جزئیات آن برای متخصصین کاملاً شفاف و روشن است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در یک جمله می‌توان گفت شبکه ملی اطلاعات یک شبکه پر سرعت، با کیفیت، امن و مستقل در گستره جمهوری اسلامی ایران است که یک سری خدمات متنوع و باکیفیت و پر سرعت بر روی آن ارائه می‌شود.

زارع‌پور تصریح کرد: آنچه که آرزوی مردم است که اینترنت پرسرعت داشته باشند و خدماتی که روی شبکه ارائه می‌شود پرسرعت باشد، مساوی با شبکه ملی اطلاعات است که ما تلاش می‌کنیم ان‌شاءالله آن را محقق کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که شبکه ملی اطلاعات چه زمانی تکمیل می‌شود؟، گفت: تلاش ما این است که تا پایان دولت ان‌شاءالله شبکه ملی اطلاعات را صددرصد تمام کنیم تا مردم عزیز ما طعم شیرین سرعت بالا در شبکه و در خدمات را بچشند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
1401/10/03 - 09:12
در پاسخ به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی
شرکت مخابرات ایران در تاریخ 1388/08/18 به بخش حضوصی واگذار شده است
قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال 1388 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از 18 آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
1401/10/03 - 09:12

مشکلات امروز بازنشستگان شرکت مخابرات درسراسر ایران همان نتیجه دستاوردهای برجام بوده است
رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است 100 درصد فقط دروغ بوده است
و این در حالی است که امروز شنبه 3 دی آبان ماه سال 1401 است بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
مشترک تلفن ثابت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
شرکت مخابرات ایران به دولت واگذار شود

شرکت مخابرات ایران از مهم ترین و بزرگترین شرکت‌های خدماتی کشور است، اما چون اداره آن در دست دولت نیست، در تازه‌ترین اقدام مبلغ ۲۰ هزار تومان به عنوان حق اشتراک تلفن های ثابت به قبوض آن اضافه کرده است و پاسخگوی اعتراض‌های مردم هم نیست. اگر این شرکت زیانده است و نمی‌تواند به مردم پاسخ دهد، بهتر است ملی اعلام شود که در این صورت مردم چون می‌دانند که تمامی درآمدهای شرکت‌های دولتی به حساب خزانه و یا بیت‌المال واریز می‌شود، با پرداخت ۲۰ هزار تومان و بیشتر از آن هم به شرکت جدید مخابرات موافقت خواهند کرد.

مشترک تلفن ثابت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
آقایان
کی مطالبات ما بازنشستگان شرکت مخابرات را میدهید سعی کنید تا قید حیات این معوقات را بدهید وگرنه وارث باید استفاده کند !!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
آقایان
کی مطالبات ما بازنشستگان شرکت مخابرات را میدهید سعی کنید تا قید حیات این معوقات را بدهید وگرنه وارث باید استفاده کند !!!!!؟؟؟؟؟
متاسفانه نه وزیر نه مدیر هیچکدام به فکر بازنشستگان نبوده فقط شعار از مجلس انقلابی هم کاری صورت نگرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
شما نوشته اید – نباید یک نفر از شما راضی باشه؟
مخابرات ما- دوستی نوشته: دریغ از یک پیام مثبت. آخر نباید حداقل یک نفر از شما راضی باشد؟!
مخابرات ما – این کامنت، همه حرفها را در یک پاراگراف خلاصه کرده است:

۱۴۰۱/۱۰/۰۳ در ۳:۴۳ ب.ظ

یعنی دریغ از یک پیام مثبت و اظهار رضایت

.خجالت نمیکشید با این همه پیام منفی که دریافت میکنید؟

یعنی حتی یک نفر از پرسنل نباید از عملکرد شما رضایت داشته باشه؟

کی میخواین به خودتون بیاین و دست از این حرکتهای غیر انسانی بردازید؟

واقعا که شرم بر شما مدیران خدمات اول و مخابرات.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: