کد خبر: ۹۴۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید: ۱۲۵
سعید مدنی، نویسنده، پژوهشگر مسائل اجتماعی ایران و فعال ملی-مذهبی،در دادگاه بدوی به ۹ سال زندان محکوم شد.

سعید مدنی به ۹سال حبس محکوم شدسعید مدنی، نویسنده، پژوهشگر مسائل اجتماعی ایران و فعال ملی-مذهبی،در دادگاه بدوی به ۹ سال زندان محکوم شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  امتداد، سعید مدنی برابر کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهید مقدس به ریاست محمد نصیرپور برابر مواد ۴۹۸،  ۵۰۰ و ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی به ۱) تشکیل و اداره گروه های معاند نظام،  ۲) اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور و ۳) تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران متهم شده بود که رسیدگی به اتهامات ۱۵ آبان سال جاری در دو جلسه صبح و بعدازظهر برگزار شد.

مطابق رای صادره توسط قاضی مظلوم، سعید مدنی در دو اتهام «تشکیل و اداره گروه‌های معاند نظام» و «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران» محکوم و برای اتهام اول به ۸ سال زندان و اتهام دوم یک سال زندان و جمعا به ۹ سال زندان محکوم شد.

سعید مدنی نویسنده و پژوهشگر مسائل اجتماعی است و تاکنون کتاب های متعددی در داخل و خارج کشور درباره مسائل ایران منتشر کرده است.

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: