کد خبر: ۹۴۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۳
رومن مولینا در مورد اختلاف بنزما و تیم ملی افشاگری های جدیدی کرد.

افشاگری جدید اختلاف بنزما و دشان!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ایمان گودرزی؛ رومن مولینا، روزنامه‌نگار مشهور، پرده‌های جدیدی را از پرونده اختلاف کریم بنزما با دیدیه دشان در ترک اردوی قطر برداشت. رومن مولینا در ویدیویی که به زبان فرانسوی ضبط شده در مورد اتفاقاتی که برای بنزمای 35 ساله در اردوی تیم رخ داد صحبت کرد که جزئیات جدیدی از این پرونده به نمایش گذاشت.

جزئیات بیشتر از اختلاف بنزما و تیم ملی
به گفته مولینا، اتفاقات این پرونده فنی و ورزشی نبود، بلکه خودخواهی و ریاکاری برخی افراد در فدراسیون فوتبال فرانسه بود.
مولینا در این ویدیو گفت: «به بازیکنان تیم ملی فرانسه گفته شد که پست‌های بنزما در شبکه‌های اجتماعی را لایک نکنند. همچنین ادعا شد که فدراسیون فوتبال فرانسه از شوآمنی هافبک رئال مادرید به‌دلیل حمایت علنی از کریم بنزما عصبانی است.»
مولینا در مورد ریشه اختلافات دشان و بنزما گفت: «این سرمربی به بنزما قول داده بود که به یورو 2016 دعوت شود اما این کار را نکرد.»
خبرنگار فرانسوی در مورد اختلافات درون تیمی گفت: «زوج امباپه – کریم باعث شد که سبک خودشان را در ترکیب تیم ایفا کنند و باعث نیمکت‌نشینی بازیکنانی مثل گریزمان شوند. گریزمان همچنین از اینکه در یورو 2021 جایگاه تبلیغاتی خود را در تیم ملی از دست داده است، ناراحت بود.»

افشاگری جدید اختلاف بنزما و دشان!
یکی از مهم‌ترین مسائلی که جایگاه بنزما را در فرانسه به خطر انداخت این بود که کریم پس از دریافت توپ طلا از همه به جز دیدیه دشان تشکر کرد.
مولینا همچنین مدعی شد که تنها بازیکنی که از هر نوع جشنی مانند تولد، جام‌های کسب شده در یک باشگاه محروم شده است، کریم بنزما بوده است. او اضافه کرد که 10 سال پیش توسط فدراسیون فوتبال فرانسه تهدید شد که مطالبی که مربوط به موسیقی رپ است را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارد تا تأثیر بدی بر هم‌تیمی‌های خود در تیم ملی نداشته باشد.
مهاجم 35 ساله کهکشانی‌ها یک روز قبل از شروع مسابقات 2022 از ناحیه ران خود آسیب دید و مجبور شد که اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کند. او بلافاصله به رئال مادرید بازگشت و قبل از شروع مراحل حذفی جام جهانی بهبود یافت. با این حال، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه با بازگرداندن او به قطر مخالفت کرد و یک روز پس از شکست فرانسه در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی، بنزما اعلام کرد که از فوتبال ملی خداحافظی می‌کند.

آنفالوو در شبکه‌های اجتماعی!
بعد از خداحافظی بنزما از تیم ملی این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی همه هم‌تیمی‌های سابق خود را به جز پنج نفر از تیم ملی که ادواردو کاماویگا، اورلین شوامنی، کیلیان امباپه، رافائل واران و مارکوس تورام هستند، آنفالو کرده است.
بنزما در پیام خداحافظی خودش از تیم ملی گفته بود: «من تلاش‌های زیادی کردم و اشتباهاتی را داشتم تا به جایی که امروز هستم، برسم و به آن افتخار می‌کنم! من داستانم را نوشته‌ام و حالا این داستان به پایان رسید.»

افشاگری جدید اختلاف بنزما و دشان!
دشان قصد دارد در سال جدید درباره آینده خود با فدراسیون فوتبال فرانسه مذاکراتی انجام دهد، اما بنزما ترجیح داد منتظر نماند تا ببیند این مذاکرات چگونه پیش خواهد رفت و از تیم ملی کنار رفت. او دوران حرفه‌ای خود در فرانسه را با 37 گل در 97 بازی ملی به پایان رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: