کد خبر: ۹۴۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۱۶۴
شاید عجیب‌ترین انتقاد از ساپینتو را عضو هیات مدیره استقلال انجام داده باشد.

شما یک نفر اصلا از ساپینتو انتقاد نکنبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها، شاید عجیب‌ترین انتقاد از ساپینتو را عضو هیات مدیره استقلال انجام داده باشد. پس از آنکه استقلال برتری‌اش در دربی را در دقایق پایانی از دست داد، انتقاداتی از ریکاردو ساپینتو شکل گرفته است. برخی بر این باورند که او می‌توانست بازی را کنترل کند و پیروزی ارزشمند استقلال را نگه دارد، اما با تعویض‌هایی که انجام داد، عملا به منتقدان کمک کرد. انتقادها زیاد است، اما شاید عجیب‌ترین مورد در این زمینه مربوط شود به پرویز مظلومی. عضو هیأت‌مدیره استقلال در این زمینه گفته: «می‌شود گفت که نتیجه بازی عادلانه بود. بچه‌ها اگر ۲دقیقه بازی را نگه می‌داشتند، برنده بودند. خود مربی می‌داند که اشتباه کرده است یا خیر! استقلال به‌واقع آماتورگونه عمل کرد، وگرنه می‌توانست دو سه دقیقه پایانی را نگه دارد و برنده شود. تیم بعد از گل عقب کشید و سرمربی نیز در تعویض‌ها دنبال حفظ نتیجه بود. ضمن اینکه غافلگیر شدیم و بچه‌ها روی ۲ضربه ایستگاهی خوب یارگیری نکردند.»

 

 

 
 

فارغ از اینکه مظلومی درست می‌گوید یا نه و باز فارغ از اینکه یک مدیر باشگاه می‌تواند در زمینه مسائل فنی اینطور آشکار و علنی سخن بگوید یا نه، باید اذعان کنیم پرویزخان آخرین آدم دنیاست که می‌تواند از سرمربی استقلال به‌خاطر ازدست‌دادن برتری در آخرین دقایق دربی انتقاد کند! تا دنیا دنیاست، فراموش نخواهد شد که مظلومی چطور در دربی لیگ یازدهم در بهمن‌ماه‌۹۰، پیروزی ۲برصفر استقلال را به شکست ۳بر۲ مقابل پرسپولیس ۱۰نفره تبدیل کرد و مقهور تعویض‌های طلایی مصطفی دنیزلی شد. شما یک نفر دیگر بی‌خیال انتقاد از ساپینتو شوید لطفا!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: