کد خبر: ۹۴۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۱۹۴
وزیر خارجه ایران اظهار داشت: برداشت ما این است که طرف‌های مختلف در حال بازگشت به واقع بینی هستند و ما نیز اعلام کردیم چنانچه خطوط قرمز ما رعایت شود، آمادگی داریم گام‌های نهایی رسیدن به توافق را برداریم. َ
امیرعبداللهیان: چنانچه خطوط قرمز ما رعایت شود، آمادگی داریم گام‌های نهایی رسیدن به توافق را برداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پایان سفر خود به اردن و حضور در اجلاس بغداد ۲ در جمع خبرنگاران، گفت: در گفت و گو با جوزسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، علی باقری و مورا فرصتی پیش که در یک نشست ۲ ساعته یکبار دیگر مسائل مربوط به مذاکرات برای لغو تحریم‌ها رو مورد بررسی قرار گیرد.
 
 
 

وی ادامه داد: در ۲ تا سه ماه گذشته طرف آمریکایی در اظهاراتی ریاکارانه، اقداماتی داشت که با حرف‌های آنها همخوانی نداشت. آمریکا مرتبا در مسیر دیپلماتیک ترجیح خود برای گام نهایی بازگشت همه طرف‌ها به توافق در وین را اعلام می‌کردند اما در رسانه‌ها ریاکارانه رفتار می‌کردند.

امیرعبداللهیان افزود: در این جلسه درباره همه این مسائل صحبت شد و تاکید کردیم که اگر ادعای آمریکایی‌ها برای پیگیری دیپلماتیک درست باشد نمی‌توانند به شیوه ای دیگر در رسانه‌ها به دنبال امتیازگیری باشند.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: برداشت ما این است که طرف‌های مختلف در حال بازگشت به واقع بینی هستند و ما نیز اعلام کردیم چنانچه خطوط قرمز ما رعایت شود، آمادگی داریم گام‌های نهایی رسیدن به توافق را برداریم. َ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
0
0
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
عملکرد ایران در این مدت 9 سال در مذاکره بی مورد و بی ارزش بوده است.
نتیجه عملکرد ایران در این مدت 9 سال در مذاکره صفر!

۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
اگر پهپاد‌های ایرانی زیرساخت‌های اوکراین را نابود کرده است و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم
کشورهای غربی جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی و مالی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند چرا؟
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اسرائیل و مزدورانشان شعار آزادی می‌دهند اما رفتارشان دیکتاتوری است
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اسرائیل و مزدورانشان شعار آزادی می‌دهند اما رفتارشان اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به مردم و نظام است.
وزیر دفاع انگلیس جنایتکار به یکی از اصلی‌ترین حامیان نظامی عربستان سعودی و امارات و اوکراین تبدیل شده است

۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
انتقاد امیرعبداللهیان از مداخله فرانسه در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و این در حالی است که متاسفانه ایران خودش از سال 1392 تاکنون همه جانبه با سران بی ادب فرانسه جنایتکار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اخراج ایران از کمیسیون مقام زن توسط کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا صورت گرفته است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در اردن با سران بی ادب کشورهای اروپایی و مزدورانشان مذاکره و همه جانبه باز هم همکاری می کند چرا؟
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و اروپا و مزدورانشان شعار آزادی می‌دهند اما رفتارشان جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
رفتار و عملکرد حسین امیرعبداللهیان در مذاکره، برجام، مذاکرات وین وغیره همان رفتار و عملکرد بی مورد و بی ارزش ظریف و عراقچی است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: