کد خبر: ۹۴۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۱۷۷
وزیر بهداشت با بیان اینکه تا به امروز 156 میلیون واکسن کرونا تزریق شده است، گفت: حدود 50 میلیون دوز واکسن نیز آماده داریم.

وزیر بهداشت: 50 میلیون دوز واکسن کرونا آماده داریم/ لزوم تزریق سالانه واکسن کرونا توسط مردمبه گزارش خبرداغ ، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به آخرین آمار تزریق واکسن کرونا در کشور گفت: تا به امروز 156 میلیون واکسن کرونا تزریق شده و حدود 50 میلیون دوز واکسن نیز آماده داریم.

وی افزود: وضعیت کرونا در کشورهای جهان رو به افزایش است و ما نیز در معرض تهدید قرار داریم. به همین دلیل، از همه مردم خواهش می‌کنم تا به طور سالانه واکسن کرونا را تزریق کنند.

وزیر بهداشت در پایان از لزوم تزریق واکسن کرونا توسط مردم در برهه کنونی خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون بهترین موقع برای تزریق واکسن است تا از ابتلای مردم به ویروس کرونا جلوگیری شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: