کد خبر: ۹۴۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۲۵۷
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از دیروز پرداخت نیمی از سود سهام عدالت خانوارها آغاز شد. به ازای هر فرد که دارای سهام عدالت است، برای برخی ۵۳۲ هزار تومان و برای برخی ۶۰۰ هزار تومان واریز شده یا خواهد شد.

واریزی‌ها سود سهام عدالت تا شنبه ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: از دیروز که پرداخت نیمی از سود سهام عدالت خانوارها آغاز شده است و ۵٣٢ هزار تومان به ازای هر فرد دارای سهام پرداخت می شود. این رقم برای برخی سهامداران ۶۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: امروز پرداخت سود سهام از بانک‌های رفاه، سپه، دی، رسالت و سامان به پایان رسید و برخی از بانک‌ها روز پنجشنبه و شنبه برای پرداخت سود سهام عدالت اقدام می کنند و این روند تا پرداخت کامل ادامه خواهد داشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: این نیمی از سود سهام عدالت ١۴٠٠ است و نیمی دیگر آن تا پایان سال یا اوایل سال آینده پرداخت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: