کد خبر: ۹۴۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۳
نخست وزیر انگلیس بار دیگر به اظهارات مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران پرداخت.

بیانیه نخست‌وزیر انگلیس درباره اعتراضاتِ ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: نخست وزیر انگلیس بار دیگر به اظهارات مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران پرداخت.

ریشی سوناک بیانیه ای ادعا کرد: به نظرم تظاهراتی که در ایران شاهد هستیم پیام روشنی را ارسال می‌کند مبنی بر اینکه مردم ایران از مسیری که دولت در پیش گرفته راضی نیستند. ما در کنار مردم ایران ایستاده ایم. رفتار با تظاهرکنندگان نفرت انگیز است.

 

وی در همین پیوند به تحریم‌های وضع شده انگلیس علیه ایران اشاره کرد و گفت که دولت لندن از لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن نیز حمایت کرد.

نخست وزیر انگلیس با بیان این ادعا که «چین و روسیه چالش شماره یک لندن در حوزه سیاست خارجی در سال آینده میلادی بشمار می‌روند» مدعی شد: من به طور فزاینده‌ای نگران رفتار ایران، برخورد آن‌ها با مردمشان، اقدامات بی‌ثبات کننده در منطقه و برنامه هسته‌ای هستم و بنظرم نیازمند صرف زمان زیادی برای حرکت بسمت جلو هستیم.

 

 

این درحالیست که ایران بارها نسبت به سیاسی‌کاری و استفاده ابزاری غرب از مقوله حقوق بشر هشدار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
0
0
اخراج ایران از کمیسیون مقام زن توسط کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا صورت گرفته است و این در حالی است حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در اردن با سران بی ادب کشورهای اروپایی و مزدورانشان مذاکره و همه جانبه باز هم همکاری می کند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
0
0
اخراج ایران از کمیسیون مقام زن توسط کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا صورت گرفته است و این در حالی است حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در اردن با سران بی ادب کشورهای اروپایی و مزدورانشان مذاکره و همه جانبه باز هم همکاری می کند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
0
آمریکا جنایتکار خودش تاکنون ۵ هزار پهپاد به اوکراین ارسال کرده
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
0
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۰
کشورهای غربی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی ضد علیه ایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

در جنگ تحمیلی 8 سال بیش از 80 کشور جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت نظامی و مالی کرده‌اند.

تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1394 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای وغیره عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای وغیره اوکراین را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
0
مردم ایران قطعنامه شورای حقوق بشر را مردود خواند
استقبال آمریکا از قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران برای نیروهای آمریکایی گران تمام خواهد شد
سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که مانند آمریکا و متحدانش صلاحیت دفاع از حقوق بشر را ندارند.
به مبارزه علیه آمریکا و مزدورانشان ادامه می‌دهیم

حضور نظامیان متجاوز آمریکایی در عراق، نقض آشکار حق حاکمیت عراق است.
حضور نظامیان متجاوز آمریکایی در سوریه، نقض آشکار حق حاکمیت سوریه است.
حضور نظامیان متجاوز آمریکایی در یمن، نقض آشکار حق حاکمیت یمن است.
قطعنامه خصمانه علیه ایران غیر قانونی است و به رسمیت نمی شناسیم
قطعنامه ضد ایرانی به تصویب شورای حقوق بشر رسید ولی بازهم آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا شده است.
در نشست شورای حقوق بشر دیگر هیچ کس نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
0
رئیس بی ادب شورای حقوق بشر به خاطر همکاری با جنایتکاران باید از سازمان ملل اخراج شود
چرا جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکنون درباره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان تشکیل نمی شود؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
0
رئیس بی ادب شورای حقوق بشر به خاطر همکاری با جنایتکاران باید از سازمان ملل اخراج شودسکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های آمریکا شرم آور است.
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های اروپا شرم آور است.
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های عربستان سعودی شرم آور است.
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های امارات شرم آور است.
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های ترکیه شرم آور است.
سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های اسرائیل شرم آور است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل، آمریکا، اروپا، هر سه یک هدف را دنبال می کنند.
نشست شورای حقوق بشر دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جتایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
0
کشورهای غربی و همدستان آمریکا خودشان می‌دانند اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند
ادعاهای حقوق بشری کشورهای غربی و همدستان آمریکا، ادعاهای پوچ و واهی است و خودشان می‌دانند که اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر خود آنها هستند.
مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: