کد خبر: ۹۴۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
تعداد بازدید: ۱۷۵
احمد وحیدی گفت: مواجهه با بدپوششی های نامتعارف و عدول هنجارشکنانه از حجاب که یک ارزش دینی و ملی است، الزام قانونی دارد که در چارچوب قوانین و با روش های مناسب به عنوان مکمل اقدامات فرهنگ ساز صورت می گیرد.

وزیر کشور : مواجهه با بدپوششی‌های نامتعارف الزام قانونی دارد که با روش‌های مناسب به عنوان مکمل اقدامات فرهنگ ساز صورت می‌گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر کشور با بیان اینکه اکثریت بانوان ایرانی مقید به رعایت عفاف و حجاب هستند، اظهار کرد: عفاف و حجاب، بخش جدایی ناپذیری از هویت و فرهنگ زنان ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در پاسخ به پرسش خبرنگاری گفت: مواجهه با بدپوششی های نامتعارف و عدول هنجارشکنانه از حجاب که یک ارزش دینی و ملی است، الزام قانونی دارد که در چارچوب قوانین و با روش های مناسب به عنوان مکمل اقدامات فرهنگ ساز صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان فرامرزی برای مقابله با حجاب و عفاف، تلاش برای محروم کردن مردم از این سرمایه گرانبهاست.

وزیر کشور تاکید کرد: در کنار وظیفه همگانی در ترویج عفاف و حجاب دستگاهها نیز باید ماموریت خود را در این موضوع انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: