کد خبر: ۹۴۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۳
عربستان سعودی و تفاله‌های دست نشانده آمریکا در منطقه، حتی ارزش دشمنی هم ندارند. دشمن هرچه فشار بیشتری بر نظام ما بیاورد، نظام ما کوتاه نمی‌آید. مملکت ما مملکت مقاومت و تولید قدرت برای هر انسان با شرافتی است که روی کره خاکی زندگی می‌کند.

سردار قاآنی: عربستان جنایتکار یک تفاله است و ارزش دشمن بودن را نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسن ایرلو با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، علی لاریجانی رئیس سابق مجلس و جمع دیگری از مسئولین لشگری و کشوری در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما آغاز شد.

سردار قاآنی گفت: عربستان سعودی و تفاله‌های دست نشانده آمریکا در منطقه، حتی ارزش دشمنی هم ندارند. دشمن هرچه فشار بیشتری بر نظام ما بیاورد، نظام ما کوتاه نمی‌آید. مملکت ما مملکت مقاومت و تولید قدرت برای هر انسان با شرافتی است که روی کره خاکی زندگی می‌کند.

 

سردار قاآنی تصریح: ایران کانون تعلیم و تربیت و تولید قدرت است که آمریکایی‌ها در هر صحنه‌ای با ملت ما روبرو شدند، به برکت مقام شهید سلیمانی و خیل عظیم شهدای مقاومت، شکست خوردند و تو دهنی محکمی از رزمندگان ما دریافت کردند.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها بیش از ۷ هزار میلیارد در منطقه هزینه کردند اما چیزی جز فضاحت به دست نیاوردند. آنها مرد آن نیستند که در میدان نظامی با ایران بجنگند. لذا به دلیل پست فطرتی و نامردی که در خصلت آمریکا، اروپا و تفاله هایشان در منطقه نهفته است، دست به کارهای تاکتیکی پست می‌زنند، تا بتوانند باخت شأن در صحنه اصلی را جبران کرده و به رسانه‌ها نشان دهند که برنده شده‌اند. آنها در این چند روز اخیر به دلیل ناتوانی شأن در میدان‌های اصلی جنگ، پنجه به صورت چند جوان ناآگاه در فضای مجازی انداختند و آنها را به میدان آوردند. و این نشان دهنده شکست آنهاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: