کد خبر: ۹۴۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۱۳۶
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حل مسائل و تحول و نوآوری برای پیشرفت بدون توجه به علم و پژوهش امکان پذیر نیست.

قالیباف: حل مسائل بدون توجه به علم و پژوهش امکان‌پذیر نیستبه گزارش خبردغ به نقل از  فارس، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از تازه های نشر و آثار جدید کتابخانه مجلس، علم و پژوهش را از موضوعات مهم و اساسی برشمرد و عنوان کرد: برای هر جامعه و کشوری علم مهم است و امروز کتابخانه و مرکز اسناد مجلس نه تنها برای نگهداری و ذخایر کتاب بلکه منبعی برای بازیابی و توجه به دانش گذشتگان است.

وی افزود: پیشرفت جوامع، کشور و ملت‌ها و پیشرفت توام با اقتدار بدون علم امکان پذیر نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در این چهل و اندی سال که از انقلاب می‌گذرد تصمیماتی گرفتیم که شاید اشتباه بوده است و در زمینه رقابت با کشورهای دنیا نیازمند تحول و نوآوری‌هایی هستیم که بدون دانش و تکیه بر علم امکان پذیر نیست. در برخی مواقع در حل مسائل ناتوان هستیم که طبیعتا این گره را باید با توجه به علم وپژوهش حل و فصل کرد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: