کد خبر: ۹۳۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۱۲
سران قوا در نشست امروز خود تاکید کردند که رسیدگی به پرونده‌های عوامل ناآرامی‌ها و اغتشاشگران مبتنی بر موازین قانونی و شرعی صورت گیرد.

رسیدگی به پرونده‌های عوامل ناآرامی‌ها و اغتشاشگران مبتنی بر موازین قانونی و شرعی صورت گیرد.به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سران قوا در نشست امروز خود تاکید کردند که رسیدگی به پرونده‌های عوامل ناآرامی‌ها و اغتشاشگران مبتنی بر موازین قانونی و شرعی صورت گیرد.

در نشست هفتگی سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه که عصر امروز شنبه در دفتر رئیس جمهور برگزار شد مقرر شد برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در زمان مورد توافق سران، تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

همچنین سران قوا تاکید کردند که رسیدگی به پرونده‌های عوامل ناآرامی‌ها و اغتشاشگران مبتنی بر موازین قانونی و شرعی صورت گیرد.

سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و غلامحسین محسنی اژه‌ای همچنین خواستار تلاش بی‌وقفه همه مسئولان و دست‌اندرکاران امور در قوای سه‌گانه برای جلب رضایت مردم و اعتمادسازی عمومی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: