کد خبر: ۹۳۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۱۰۰
باشگاه استقلال مدت‌ها است که در پرونده آندره آ استراماچونی محکوم شده و به دلیل عدم پرداخت مطالبات این مربی باید جریمه و دیرکرد هم بپردازد.

استقلال به دنبال پرداخت طلب استراماچونیبه گزارش خبرداغ به نقل از آنا: باشگاه استقلال مدت‌ها است که در پرونده آندره آ استراماچونی محکوم شده و به دلیل عدم پرداخت مطالبات این مربی باید جریمه و دیرکرد هم بپردازد.

این مربی چندی پیش و در مرداد ماه امسال حکم قطعی یک میلیون و سیصد هزار یورویی خود علیه باشگاه استقلال را دریافت کرد و از آن تاریخ به بعد باشگاه استقلال باید به این مربی دیکرد بپردازد.

مدیرعامل باشگاه استقلال که موفق به طی کردن مراحل اداری دریافت وام ۲۰۰ میلیارد تومانی از یک بانک شده‌ طی روزهای اخیر از این مربی شماره‌ حساب خواسته‌اند تا مطالبات این مربی را هر چه سریعتر پرداخت کنند. ظاهرا فتح‌الله زاده طی روزهای گذشته مبلغ بدهی این مربی را جداگانه تهیه کرده و قبل از دریافت وام از این مربی خواسته تا شماره حساب خود را برای پرداخت به باشگاه اعلام کند.

باشگاه استقلال بدهی های دیگری چون پرداخت مطالبات هرویه میلیچ و پادووانی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: