کد خبر: ۹۳۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۹
معاون هماهنگی امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در بین نیروهای انقلابی، گفت: شورای ائتلاف محلی است برای دور هم جمع شدن و یکی کردن انرژی های پراکنده همه جریان‌های انقلابی.

قدیمی: شورای ائتلاف محلی برای دور هم جمع شدن و یکی کردن انرژی‌های جریان‌های انقلابی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، نورالدین قدیمی معاون هماهنگی امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در جلسه اعضای جمعیت فاداران انقلاب اسلامی گفت: در روزگار و دنیای کنونی با فرعون جدیدی به نام آمریکا روبرو هستیم که خود را همه کاره جهان می داند و انتظار دارد همه از او تبعیت و فرمانبرداری داشته باشند.

قدیمی گفت: تا آمریکا باشد و انقلاب اسلامی نخواهد زیر باز ظلم برود، این توطئه ها برچیده نخواهد شد و این ماهستیم که باید تلاش کنیم با توطئه ها مقابله و آنها را خنثی کنیم.

وی در خصوص فعالیت‌های یک سال و نیم اخیر شورای ائتلاف، به اقدامات این شورا در حمایت از دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تلاش می کند با حمایت تشکیلاتی، زمینه‌ساز حمایت عمومی از دولت مردمی باشد و آن را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه خود می داند.

قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی مشکلات در اداره کشور گفت: مشکل اصلی مدیریت کشور ما این است که نگاه فنی و مدیریتی کنار گذاشته شده و کشور بیش از حد متعارف سیاسی اداره می شود. لذا می بینیم  با جابه جایی دولت‌ها و روی کار آمدن مدیران جدید به ویژه در جریان اصلاح طلب، همه تجربیات گذشته کنارگذاشته می شود و هر مدیری سعی می کند در کلیه سطوح مسئولیتی، فقط همفکرهای ساسی خودرا منصوب کند.

معاون استان‌های شورای ائتلاف با اشاره به برخی انتقادات به کند بودن تغییرات و انتصابات در دولت انقلابی گفت: باید مدیران و مسئولان تلاش کنند کشور سیاسی نه، بلکه فنی و براساس کارآمدی ها و شایستگی ها اداره شود و افراد شایسته ای که در دولتهای قبلی هم مسئولیت داشته اند، به شرط صداقت و کارآمدی و توان خدمت و نقش نداستن در بروز وضعیت فعلی، به کارخود ادامه دهند که آیت الله رئیسی به این موضوع اعتقاد دارند و در حال زمینه سازی فرهنگ جدیدی از انتخاب همکاران و مدیران اداره کشور هستند.

قدیمی در توضیح چگونگی تشکیل و فعالیت جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف تلاش می کند فعالیت‌های نیروهای انقلابی اثر گذار را منسجم و اثربخش‌تر کند. در حال حاضر در سطح کشور به این جریان انقلابی فراگیر، اعتمادی وجود دارد که باید با انجام فعالیت‌های مناسب به این اعتماد پاسخ داده شود.

وی افزود: شورای ائتلاف در کلیه سطوح تشکیلاتی،  از سه ضلع هیات موسس، دبیران احزاب و منتخبین مجمع عمومی انتخاب می سود که چگونگی تحقق آن در قالب دستورالعمل تشکیلاتی به استانها ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی اموراستان‌های شورای ائتلاف گفت: ما برای ادامه مسیر روبه رشد انقلاب اسلامی و حضور نیروهای اتقلابی در عرصه های قانونگذاری و مدیریت کشور، راهی و چاره ای جز حفظ وحدت در بین همه نیروهای انقلابی نداریم و شورای ائتلاف محلی است برای دور هم جمع شدن و یکی کردن انرژی های پراکنده همه جریان‌های انقلابی حتی با سلیقه های مختلف است.

جواد منصوری عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی نیز در ادامه گفت: در تحلیل ها به دو نکته اساسی باید توجه نمود، اول آنکه همیشه نکات منفی دیده نشود ، بلکه حرکت های مثبت و دستاوردها نیز بازگو گردد. دوم در تحلیل ها این مشکل وجود دارد به ریشه های بوجود آمده مشکلات کمتر توجه می نماییم و بیشتر به معلول ها می پردازیم. اگر به این دو نکته در تحلیل ها توجه نشود درگیر گمراهی و انحراف می شویم.

منصوری در خصوص واژه ها و کلید واژه هایی که در حوادث اخیر بکار می رود گفت: منتقد کسی است که ابعاد مختلف یک پدیده را بررسی و نقاط قوت و ضعف آن را بازگو می نماید و همواره دلسوز و خیر خواه است . دیگر واژه ای که در این روزها  بکار بسته می شود واژه مخالف است که او وضعیت موجود را به هر دلیل قبول ندارد. ولی مخالفت نمی کند. معترض  یک درجه بالاتر از مخالف بود و افرادی که معتقد اصلاح نیستند و معتقد هستند که کل سیستم باید بهم بخورد برانداز نامیده می شوند. متاسفانه در رسانه ها به این نکات توجه نمی شوند و افرادی که دستگیر و محاکمه و مجازات می شوند جزء گروه برانداز هستند.

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کرد : در نظام آموزشی باید کودکان برای زندگی اجتماعی و مسئله ساز تربیت نماییم . شایسته است بچه ها تجزیه و تحلیل را خود بدانند و آموزش ببینند. باید نوجوانان احساسات شعاری نداشته باشند و منطقی بار بیایند . 

ایشان افزود : پرسش و پاسخ باید در مربی و متربی تجلی یابد و از روز اول هدف غایی به نو آموز نشان داده شود و آنها را خدا پرست و خداشناس تربیت نماییم. تا می توانیم فرزندانمان را در مسیر اهل بیت قرار دهیم. دشمنان ما بر روی شیعه و ولایت فقیه بیشترین تمرکز را دارند ولی بدانند این دو از مردم جدا ناشدنی است  

اولین فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: واقعیت های جامعه برای نسل جوان و آینده به صورت واقع بینانه  بازگو شود که آنان بدانند ما در وضعیتی و چه جایگاهی در دنیا داریم. 

ایشان توصیه کردند جوانان باید بیش از پیش با فرهنگ شیعه ، دیدگاه حضرت امام و مقام معظم رهبری آشنا شوند. جوانان ما باید با دقت وصیت نامه امام را بازخوانی نمایندو در مراکز علمی توسط معلمین و استاتید تفهیم شود. 

منصوری اشاره کرد: دنیا در حال گذار است و دوران پیچیده ای در پیش رو ست. هر چند ماه تغییرات بزرگی در دنیا رخ می دهد ما نباید از تحولات عقب بمانیم و باید تحولات را زیر نظر داشته باشیم . 

وی در پایان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار فاتح دوران خواهد شد و باید توجه داشته باشیم دشمنان ما را رها نمی کنند و  توطئه هایی دیگری علیه ما ادامه دارد باید با مشورت همکاری هم فکری و تدبیر تلاش کنیم آنها را خنثی نماییم.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: