کد خبر: ۹۳۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۱۲۱
تئو هرناندز اولین بازیکن از تیم‌های حریف مراکش است که دروازه این تیم را باز می‌کند.

مراکشی‌ها بالاخره از غیر خودی گل خوردندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ خیلی زود و در دقیقه ۵ ، تئو هرناندز دروازه مراکشی‌ها را باز کرد تا بالاخره طلسم سرسخت این تیم در نیمه نهایی شکسته شود.

مراکش در راه رسیدن به مرحله نیمه نهایی، سه بازی در مرحله گروهی و دو مسابقه در مرحله حذفی جام جهانی انجام داده بود و طی آن تنها یک گل دریافت کرد؛ آن هم به وسیله بازیکن خودی. اشرف نایف، در جدال با کانادا به اشتباه دروازه مراکش را باز کرد تا تنها گل خورده‌ی شاگردان رکراکی همان باشد.

با این حال در بازی مقابل فرانسه، تئو هرناندز به اولین بازیکن از حریفان مراکش تبدیل شد که دروازه یاسین بونو را باز می‌کند.
موردی جالب توجه که توسط ستاره‌های بلژیک، کرواسی، اسپانیا و پرتغال انجام نشد و حالا دفاع چپ فرانسوی‌ها به این مهم رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: