کد خبر: ۹۳۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۹
عیسی زارع‌پور با اشاره به انتشار نامه‌ای از شرکت رایتل در فضای مجازی مبنی بر ورشکستی این اپراتور گفت: این نامه مربوط به بیش از یک ماه پیش است و در این مدت اتفاقات زیادی در کشور افتاده است. وی تاکید کرد: عده‌ای تلاش دارند ضعف‌های مدیریتی خود را به گردن اتفاقات اخیر بیندازند. شرکت رایتل از گذشته مشکلات مالی داشته

واکنش وزیر ارتباطات به نامه امکان ورشکستگی رایتل: ضعف مدیریت خود را گردن اتفاقات اخیر می‌اندازندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: عده‌ای تلاش دارند ضعف‌های مدیریتی خود را گردن اتفاقات اخیر بیندازند؛ شرکت رایتل از گذشته مشکلات مالی داشته است و در حال بررسی این نامه هستیم اما ورشکستگی محرز نشده است.

عیسی زارع‌پور با اشاره به انتشار نامه‌ای از شرکت رایتل در فضای مجازی مبنی بر ورشکستی این اپراتور گفت: این نامه مربوط به بیش از یک ماه پیش است و در این مدت اتفاقات زیادی در کشور افتاده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ترافیک مصرفی و تولیدشده در کشور افزایش پیدا کرده و طبیعتاً درآمد این اپراتورها هم از طریق مکالمه افزایش یافته است. بنابراین این نامه‌ که الان رسانه‌ای شده، مبنای تخصصی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال بررسی جبران ضرر و زیان آسیب‌دیدگان از اتفاقات اخیر هستیم.

زارع پور تاکید کرد: عده‌ای تلاش دارند ضعف‌های مدیریتی خود را به گردن اتفاقات اخیر بیندازند. شرکت رایتل از گذشته مشکلات مالی داشته و ما در حال بررسی این نامه هستیم اما ورشکستگی محرز نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
مشکلات امروز بازنشستگان شرکت مخابرات درسراسر ایران همان نتیجه دستاوردهای برجام بوده است
رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است 100 درصد فقط دروغ بوده است
و این در حالی است که امروز شنبه 3 دی آبان ماه سال 1401 است بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
در پاسخ به کمیسیون اصل 90 مجلس
شرکت مخابرات ایران در تاریخ 1388/08/18 به بخش حضوصی واگذار شده است
قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال 1388 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از 18 آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
با تشکر پیغام شما ثبت گردید
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
آخه یکسال از ندادن بن خواربار بازنشستگان میگذرد این مخابرات ایران کی میخواهد طلب بازنشستگان را بدهد
معوقات ۱۳ ساله رفاهیات ومناسبتها -معوقات ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان-معوقات ومناسبتها از دی ماه ۱۴۰۰ تاکنون وسایر معوقات …
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: