کد خبر: ۹۳۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۱۷۱
بانک آینده با اعطای تسهیلات در قالب قراردادهای همکاری با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و صندوق توسعه ملی به‌منظور تأمین مالی ساخت و تجهیز هتل‌ها، مهمانسراها، اقامت‌گاه‌های سنتی، سفره‌خانه‌‌ها، جایگاه‌های سوخت و اقامتگاه‌های بین‌راهی، در رونق گردشگری کشور همراهی شایان توجهی دارد.

کمک بانک آینده به رونق گردشگری کشور با پرداخت بیش از 5هزار و 900میلیارد ریال تسهیلاتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، بانک آینده با اعطای تسهیلات در قالب قراردادهای همکاری با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و صندوق توسعه ملی به‌منظور تأمین مالی ساخت و تجهیز هتل‌ها، مهمانسراها، اقامت‌گاه‌های سنتی، سفره‌خانه‌‌ها، جایگاه‌های سوخت و اقامتگاه‌های بین‌راهی، در رونق گردشگری کشور همراهی شایان توجهی دارد.

بر این اساس، بانک آینده با توجه به دشواری‌ها و چالش‌های اساسی صنعت گردشگری در سطح ملی ناشی از کرونا، با هدف کمک به این صنعت برای عبور از بحران و مشکلات گریبان‌گیر آن، از سال 1399 تا نیم‌سال نخست 1401، بیش از 5هزار و 900میلیارد ریال به این صنعت تزریق مالی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: