کد خبر: ۹۳۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۱۳۶
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های معاند که با موضوع کشته شدن یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه در حال انتشار است کذب بوده و صحت ندارد.

تکذیب قتل قاضی سابق دادگاه انقلاب ارومیهبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان ، در روز‌های گذشته در شبکه‌های اجتماعی ادعایی با عنوان کشته شدن یکی از قضات شهرستان ارومیه منتشر کردند. عنوان شده بود یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه در منزل شخصی خود در این شهرستان شهید شده است.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی  در رابطه با صحت ادعای مطرح شده، اظهار کرد: خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های معاند که با موضوع کشته شدن یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه در حال انتشار است کذب بوده و صحت ندارد.

عتباتی با اشاره به در قید حیات بودن قاضی مورد اشاره در مورد آخرین وضعیت وی گفت: فردی که مدعی کشته شدن او هستند چند سالی است بازخرید خدمت شده و در کسوت وکالت در حال فعالیت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: