کد خبر: ۹۳۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۲
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر اعتماد بی جا به آمریکا و انگلیس و فرانسه اوج ساده لوحی سیاسی است اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه نیز عین حماقت دیپلماتیک است.،

بسعیدی، نماینده مجلس: اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه اشتباه دیپلماتیک استه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر اعتماد بی جا به آمریکا و انگلیس و فرانسه اوج ساده لوحی سیاسی است اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه نیز عین حماقت دیپلماتیک است.

معین الدین سعیدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در گذشت برادر مجاهد عبد صالح مولوی عبدالواحد ریگی و شهادت مظلومانه نمازگزاران بی گناه جمعه خونین زاهدان را به ملت ایران تسلیت عرض می کنم. امیدوارم بانیان اتفاق های تلخ اخیر در هر لباس و جایگاهی که هستند به سزای اعمال خود برسند. از مردم سربلند استان می خواهم آرامش خود را حفظ کنند چراکه توسعه اقتصادی و عمرانی فقط در بستر امنیت شکل خواهد گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: از سفر نمایندگان رهبری به استان سپاسگزار هستیم و امیدواریم مصوبات آنان به طور کامل و صریح اجرایی شود. اما آنهایی که به مردم استان انگ تجزیه طلبی زدند یا مسئولانی که در برابر درد مردم سکوت کردند بدانند که تاریخ در مورد آنان قضاوت سختی خواهد کرد. اسلام و ایران ناموس بلوچ هستند و بلوچ می میرد اما از ناموس خود نخواهد گذشت. ما در بلوچستان نه تجزیه طلب داشته ایم نه داریم و نه خواهیم داشت.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما همکاران همراهی چین با کشورهای عربی در زیر سوال بردن تمامیت ارضی ایران نشان داد اگر اعتماد بی جا به آمریکا و انگلیس و فرانسه اوج ساده لوحی سیاسی است اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه نیز اشتباه دیپلماتیک است. روز رای اعتماد به رئیس جمهور گفتم از ترس مار غاشیه غرب به عقرب جراره شرق پناه نبرید آنچه که مهم است منافع ملی ایران است. آقای وزیر خارجه کجاست جواب دندان شکن به این بی شرمی چینی‌ها؟

وی افزود: از عزیزانی که در سازمان برنامه و بودجه و مجلس در حال تدوین برنامه هفتم و بودجه سال آتی مشارکت دارند می خواهم در عمل نه در شعار سیستان و بلوچستان را به طور ویژه ببینند. با این روش های بودجه ریزی تا قیام قیامت چالش های استان مرتفع نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: