کد خبر: ۹۳۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۱۱۶
نماینده مردم گناباد در مجلس، گفت: انتظار این است که به غیر از بخش های امنیتی همه بخش های قرارداد ۲۵ ساله میان ایران و چین منتشر شود.

جرئیات کامل قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین منتشر شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد صفایی دلوئی نماینده مردم گناباد در مجلس در جلسه صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: در سال گذشته یک قرارداد ۲۵ ساله میان ایران و چین به امضاء رسید و در روزهای اخیر اتفاقاتی رخ داده که بار دیگر مباحثی درخصوص این قرارداد در اذهان عمومی مطرح شده است.

وی ادامه داد: انتظار این است که به غیر از بخش های امنیتی همه بخش های این قرارداد منتشر شده و در معرض افکار عمومی قرار گیرد تا طیف های خاص علیه آن جوسازی نکنند.

 

صفایی خاطرنشان کرد: دولت چین ‌و ایران، خودشان را ملزم به اجرای این تعهد کنند. در سال گذشته ۱۷۴ نماینده در نامه ای خواستار اجرای ریل شرق کشور در اجرای تفاهم نامه شدند اما دولت اقدام جدی انجام نداد.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: