کد خبر: ۹۳۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۴۶
نمانیده مردم ایذه و باغملک در مجلس با تاکید بر اینکه اغتشاشگران پادوهای جیره‌خوار آمریکا، اسرائل و عربستان هستند، گفت: قوه قضایه باید با اراذل اوباش و اغتشاشگرانی که امنیت و آرامش مردم را سلب کرده‌اند به شدت برخورد کند.

قوه قضائیه با اغتشاشگران و اراذل اوباش مخل امنیت به شدت برخورد کندبه گزارش خبرداغ ، عبدالله ایزدپناه نمانیده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: قوه قضایه باید با اراذل اوباش و اغتشاشگرانی که امنیت و آرامش مردم را سلب کرده‌اند به شدت برخورد کند.

نماینده مردم ایذه و باغملک با تاکید بر اینکه دستگاه قضا باید اغشاشگران و آشوبگران را در هر مکانی که حضور دارند، پیدا کرده و با آنها برخورد کند، افزود: حساب و کتاب اغتشاشگران با معترضین متفاوت است؛ مردم حق اعتراض دارند و می‌توانند اعتراضات خود را به شکل منطقی و صحیح در چارچوب قانون اساسی اعلام کنند.

ایزدپناه تصریح کرد: کسانی که نسبت به برخی مسائل اعتراض دارند، طبق قانون می‌توانند تجمع داشته باشند؛ قانون همه این مسائل را پیش بینی کرده است. اما اینکه عده‌ای از این این تجمعات سو استفاده کنند و تجمعات و اعتراض به حق مردم را به آشوب بکشانند و کشته سازی کنند، اینها مردم نیستند بلکه اغتشاشگران و پادوهای دشمن و جیره خوار آمریکا، اسرائل و عربستان هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دستگاه قضا باید با اغتشاشگرانی که جان مردم را گرفتند و امنیت مردم را بهم زدند برخورد قاطع کند، گفت: قوه قضائیه باید بین آن‌هایی که اعتراض دارند و اغتشاش کردند تمایز قائل شود و مطابق قانون آنچه که قانون پیش بینی کرده است با آنان برخورد کند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: