کد خبر: ۹۳۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۱۹۵
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره نشست کارشناسان ایران و اوکراین، گفت: طرف اوکراینی هیچ مدرکی دال بر استفاده روسیه از پهپاد ایرانی در جنگ با این کشور در نشست فنی ارائه نکرد.

بوزیر دفاع درباره نشست کارشناسان ایران و اوکراین: کی‌یِف مدرکی دال بر استفاده روسیه از پهپاد ایرانی ارائه نکرد / این موضوع، مهم و قابل پیگیری نیست / همکاری نظامی تهران و مسکو از قدیم وجود داشتهه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره نشست کارشناسان ایران و اوکراین، گفت: طرف اوکراینی هیچ مدرکی دال بر استفاده روسیه از پهپاد ایرانی در جنگ با این کشور در نشست فنی ارائه نکرد.

 سرتیپ محمدرضا آشتیانی در توضیح نشست کارشناسان جمهوری اسلامی ایران و اوکراین در مورد استفاده روسیه از پهپاد ایرانی در جنگ اوکراین، گفت: طرف اوکراینی هیچ مدرکی دال بر استفاده روسیه از پهپاد ایرانی در جنگ با این کشور در نشست فنی ارائه نکرد و آن را به جلسات بعد موکول کردند البته این موضوع، مهم و قابل پیگیری نیست زیرا خیلی از صحبت‌ها بر اساس اظهارات بی‌پایه و اساس و شایعات مطرح شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: همکاری نظامی جمهوری اسلامی ایران و روسیه از قدیم وجود داشته و در این زمینه و برای استفاده از پهپاد ایران در جنگ اوکراین همکاری شکل نگرفته است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: