کد خبر: ۹۳۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۱۳۶
برنامه چهارمین دیدار تدارکاتی مس کرمان در حالی مشخص شد که یکی از مدافعان این تیم با مصدومیت مواجه شده است.

اعلام برنامه چهارمین بازی تدارکاتی مس/ غیبت 3 هفته‌ای مدافع نارنجی‌پوشانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، شاگردان فرزاد حسین‌خانی که پیش از این بازی های تدارکاتی برابر تیم های پرسپولیس، هوادار، مس نوین برگزار کرده بودند در دیداری دیگر به مصاف تیم شهرداری بم خواهند رفت که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

این مسابقه قرار بود عصر امروز در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شود که به دلیل بارندگی روز گذشته شهر کرمان به فردا موکول شد.

این دیدار اخرین بازی تدارکاتی تیم مس کرمان پیش از شروع مجدد رقابت های لیگ برتر خواهد بود و این تیم روز 28 آذر ماه با بازی برابر مس رفسنجان در کرمان کار خود را در لیگ برتر از سر می گیرد.

خبر دیگر از اردوگاه نارنجی پوشان کرمانی اینکه حسن مرادی‌فر بازیکن تیم مس کرمان نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دو تا سه هفته دور از میادین مسابقه خواهد بود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: