کد خبر: ۹۳۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۱۷۴
سلمان اسحاقی نماینده قائنات در مجلس تذکری با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان گفت: ما درباره مبادلات اقتصادی بین کشورها و بین چین و عربستان ناراحت نیستیم فقط توصیه ای به سرمایه گذاران چینی می کنم که مقداری احوالات خاشقچی را بخوانند و مراقب ابزار آلاتی باشند که هنوز در دست بن سلمان است و از خودشان حفاظت کنند.

اسحاقی نماینده مجلس: سرمایه گذاران چینی احوالات خاشقچی را بخوانند و از خودشان حفاظت کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان به سرمایه گذاران چینی هشدار داد.

سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با تسلیت درگذشت رستم قاسمی گفت: شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت می‌گویم. ایشان عالم و نخبه در شان جهان اسلام بود و اتحاد و همدلی و انسجام را خوب شناخت.

وی در تذکری با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان گفت: ما درباره مبادلات اقتصادی بین کشورها و بین چین و عربستان ناراحت نیستیم فقط توصیه ای به سرمایه گذاران چینی می کنم که مقداری احوالات خاشقچی را بخوانند و مراقب ابزار آلاتی باشند که هنوز در دست بن سلمان است و از خودشان حفاظت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: