کد خبر: ۹۳۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۱۸۲
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت:‌سلبریتی‌ها و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی که با دروغ‌پراکنی فضای جامعه را ملتهب می‌کنند باید هزینه کار خود را بپردازند.

نماینده مجلس: دروغ‌پراکنان در فضای عمومی جامعه باید هزینه کار خود را بپردازندبه گزارش خبرداغ ، بهروز محبی‌نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، گفت: مشکل امروز کشور ما این است که دروغ‌گویان و دروغ‌پراکنان هزینه کار خود را نمی‌پردازند.

وی افزود:‌ امروز شاهد آن هستیم که عده‌ای از سلبریتی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی با دروغ‌پراکنی و طرح گذاره‌های اثبات نشده و بی‌پایه و اساس فضای جامعه را ملتهب می‌سازند و به اغتشاشات دامن می‌زنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس اظهار داشت: این دروغ‌پراکنی و التهاب‌آفرینی در حالی است که این افراد هزینه کار خود را نمی‌پردازند در حالی که باعث ایجاد آشوب و خسارت برای جامعه و کشور می‌شوند.

محبی‌نجم‌آبادی با بیان اینکه مجلس پرچمدار مقابله با دورغگویی در کشور است، گفت:‌ در قانون مجازات اسلامی مجازات‌هایی برای این رفتارها پیش‌بینی شده اما لازم است تا برخورد جدی‌تری با دروغ‌پراکنان در فضای مجازی صورت گیرد.

وی افزود: ما در مجلس طرحی را آماده کرده‌ایم که مجازات‌های لازم را برای دروغ‌پراکنان در فضای مجازی اعم از اشخاص حقیقی و  حقوقی در نظر گرفته است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: