کد خبر: ۹۳۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
تعداد بازدید: ۴۱۵
وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، شیلی، ایسلند، نیوزلند، جمهوری کره و سوئد در بیانیه‌ای مشترک ایران را به نقض حقوق زنان متهم کردند.

بیانیه مشترک 9 کشور با ادعایبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، شیلی، ایسلند، نیوزلند، جمهوری کره و سوئد در بیانیه‌ای مشترک ایران را به نقض حقوق زنان متهم کردند.

در بیانیه‌ مشترک این 9 کشور که توسط وبسایت رسمی کاخ سفید منتشر شده آمده است: وزرای خارجه کشورهای عضو "شراکت بین‌المللی برای اقدام درخصوص آزار و اذیت جنسیتی آنلاین" توجه به "آنچه" خشونت گسترده علیه زنان و دختران ایرانی در پی مرگ ناگوار مهسا امینی "می‌نامند"، را خواستارند.

در این بیانیه ادعا شده است: از آن زمان مقامات ایران به سرکوب معترضان ادامه داده و آن را تشدید کرده‌اند. زنان و دختران در حین درخواست برای احترام گذاشته شدن به حقوق بشر و آزادی‌های اساسی‌شان با آزار و اذیت‌های آنلاین از سوی مقامات ایرانی و موسسات‌شان مواجه شده‌اند. ما سرکوب جاری معترضان ازجمله در پلتفرم‌های دیجیتال و از طریق اعمال محدودیت‌های اینترنتی را محکوم می‌کنیم.

9 کشور در انتهای این بیانیه آورده‌اند: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا فورا به ما در همکاری با شرکت‌های فناوری ملحق شوند تا هرچه در توان دارند برای ارائه دسترسی به اطلاعات آنلاین به زنان و دختران به کار بگیرند. این شامل اعمال تدابیر اصولی و پویا جهت مقابله با سواستفاده از پلتفرم‌های‌شان برای تهدید، آزار دادن و ساکت کردن زنان و دختران ایرانی می‌شود. کشورهای عضو "شراکت بین‌المللی برای اقدام درخصوص آزار و اذیت جنسیتی آنلاین" در کنار زنان و دختران ایرانی می‌ایستند و به همکاری جهت پیدا کردن روش‌هایی برای حمایت جهانی از زنان در ابراز آزادانه و امن حقوق‌شان - چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین - ادامه خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
0
در همین موضوع ترور بیش از 18 هزار شهید تقدیم انقلاب کردمی و ده‌ها هزار نفر مجروح دادیم. کشور ما امروز یکی از برزگترین قربانیان ترور در دنیای معاصر به دست همین افراد خبیث و رژیم صهیونیستی؛ این‌ها قدرت منطق و مقابله ندارند.
مدعیان حقوق بشر پس چرا در باره وضع حقوق بشر در عربستان سعودی در شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه تصویب نمی کنند.
مدعیان حقوق بشر پس چرا در باره وضع حقوق بشر در فلسطین اشغالی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی در شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه تصویب نمی کنند.
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و مزدوانشان که حقوق بشر را نقض می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اغشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدورانشان نیازی نیست محاکمه شوند و باید بدون محاکمه اعدام شوند.

سوال اینجاست پس چرا تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شرم آور و تاسف بار است.

تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل برای آمریکا و اروپا و مزدورانشان گران تمام خواهد شد

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

آمریکا و متحدانش به همراه همه گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سوریه و عراق بیش از 999 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.

عربستان سعودی و متحدانش به همراه القاعده و داعش به سرکردگی آمریکا از سال 2015 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در یمن بیش از 300 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.

اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.

آمریکایی‌ها با کوچک‌ترین اقدام غلط علیه ‌ایران از سپاه ضربه سختی‌ خواهند خورد
آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند و اگر غلطی کنند ضربه سختی را خواهند دید.

غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.

عامل حادثه شیراز عنصر وهابی‌-تکفیری مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است
آمریکا و متحدانش 100 درصد در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ نقش دارند و دست داشتند.
کانادا و متحدانش 100 درصد در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ نقش دارند و دست داشتند.
داعش مورد حمایت کانادا و متحدانش مسئولیت حمله تروریستی به شاهچراغ رو بر عهده گرفت

اتحادیه جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه و عراق دست بکشد.
فرانسه جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه و عراق دست بکشد.
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار قوانین بین الملل است.
تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار حقوق بین الملل است.
تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار حقوق بشر است.
علیرغم درخواست‌های مکرر از جانب جمهوری عربی سوریه برای محکومیت رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل، تجاوز بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه ادامه دارد.
سکوت شورای امنیت سازمان ملل باعث تشجیع رژیم صهیونیستی در جهت اجرای تجاوز و جنایت به صورت آشکارتر و گسترده‌تر گردیده، که از جمله این جنایات هدف قرار دادن غیر نظامیان و زیرساخت‌های اساسی در سوریه می باشدکه نقض اشکار حقوق بین الملل و حقوق انسان دوستانه محسوب می‌شود.
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام آمریکا جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام اروپا جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام عربستان سعودی جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام اسرائیل جنایتکاراست.
ما کانادا را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
کانادا تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات عربستان سعودی سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات امارات سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم کودک کش سعودی برود.
اروپا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.
نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
کمک تسلیحاتی غرب به اوکراین، مانع اصلی مذاکره دولت کی‌یف با مسکو برای صلح است.
که اگر غرب کمک تسلیحاتی خود به اوکراین را متوقف کند، این احتمال وجود دارد که «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهوری این کشور به میز مذاکرات بازگردد.
داعش از سال 2011 تاکنون از سلاح ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند
گروهای تروریستی از سال 2011 تاکنون از سلاح ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کنند
عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شهادت یک کودک یمنی به ضرب گلوله مزدوران سعودی
یک کودک یمنی به ضرب گلوله یک تک‌تیرانداز مزدور سعودی در شهر تعز به شهادت رسید.
عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
مخالف حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی در یمن و منطقه هستیم.

چرا عربستان سعودی حادثه تروریستی شیراز را محکوم نکرد
القاعده از سال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است.
القاعده هم همان داعش است.
چون به خاطر که داعش از سال 2011 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است.

از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در هر جای ایران، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است.
عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامی اصلی مالی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان و به سرکردگی رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق و غیره حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ما همه جانیه از سپاه پاسداران حمایت می کنیم
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های آمریکا و مزدورانشان را به خلیج فارس جلوگیری کند.

بنده تاکنون هزاران بار در رسانه های اعلام کرده ام که مشکل ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه وغیره حل نخواهد شده و حل نمی شود ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و توچهی نکردند.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.

دیگر در ایران هیچ کس حق ندارد در باره برجام و مذاکرات وین وغیره با کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کند.
کشورهای اروپایی، آمریکا، رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
تروریست‌ها خوب و بد هر دو سگ دست نشانده آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل هستند.
جو بایدن بی ادب، رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی کاخ سفید و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند. و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است متاسفانه دنیا تاکنون سکوت کرده است چرا؟

مخالفان ایران (اغتشاشگران) از طریق کردستان عراق توسط آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل و مسئولان اقلیم کردستان عراق و مزدورانشان مسلح می‌شوند

از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که انگلیس جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.

آمریکا جنایتکار دیگر حق حرف زدن در مورد برجام و غیره را ندارد آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به همراه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بیش از 999 هزار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره به ایران خیانت کرده است.

منافقین که در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 18 هزار نفر از مردم بیگناه ایران را ترور کرده اند و در فرانسه آلبانی و کشورهای دیگر حضور دارند.
حضور منافقین در کشور فرانسه و فعالیت آزادانه و ضد مردمی آنها نشان می دهد که فرانسه حامی تروریسم بین الملل است.
و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق جنایتکار از سال 1359 تاکنون؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان حمایت می کنند.
و ما از ادامه حمله به اقلیم کردستان عراق تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی استقبال می کنیم

4 کشور عربی مانند عربستان سعودی، امارات، قطر واردن 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند.
مجروحان داعش درفلسطین اشغالی درمان می شوند + عکس
مجروجان داعش و دیگرگروهای تروریستی درمدت 13 سال است درفلسطین اشغالی درمان می شوند.
روپا به همراه آمریکا و اسرائیل، گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را در منطقه اقلیم کردستان عراق آموزش می‌دهد

تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما به جود آورید.

ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود
اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود

همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند
و این در حالی است که اوکراین هم از سال 1400 تاکنون علیه روسیه از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟

عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند چرا؟
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های کشورهای اروپایی استفاده می کند چرا؟
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند چرا؟
دیگر هیچ کس در اروپا و منطقه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد.
همانطور که غرب به ائتلاف متجاوز سعودی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی میکند
و این در حالی است که ائتلاف متجاوز سعودی هم از سال 2015 تاکنون علیه یمن از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟
کشورهای غربی جنایتکار با کدام مجوز و قطعنامه به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهند و هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
آمریکا جنایتکار به همراه قطعنامه 2231 شورای امنیت تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را هشت سال است در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه قطعنامه 2231 شورای امنیت تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را هشت سال است در جنگ یمن تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند!
این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده اند، دست به اقدامات ضد حقوق بشری می زنند.

حضور آمریکا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور اروپا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.

بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است.
در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.
سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات
انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
ادامه حملات ترکیه به شمال سوریه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
حمایت سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه جنایتکار از رژِیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایت رخ می دهد دست اتحادیه اروپا جنایتکار در کار است.

آلمان منتظر پاسخ به اقداماتش باشد
ایران موضع انفعالی در قبال مداخلات آلمان ندارد و به‌یقین متناسب با وضعیت موجود در جهت حمایت از منافع مردم اقداماتی را اتخاذ خواهد کرد.

آمریکا و تروریست‌های اروپایی ازجمله آلمان، بزرگ‌ترین کشورهای ناقض حقوق‌بشر در جهان هستند. امروز جانبازان شیمیایی ما نمی‌توانند به‌راحتی تنفس کنند و بسیاری از بیماری‌های خونی ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به فرزندان ایثارگران ما منتقل‌شده است که مسبب اصلی آن کشور آلمان است.

در دوران جنگ تحمیلی در اثر ارسال جنگ‌افزارهای شیمیایی به رژیم بعث عراق بسیاری از رزمندگان مدافع میهن اسلامی شیمیایی و دچار عوارض ناشی از آن شده‌اند و شهر سردشت و ساکنان آن نمونه عینی جنایت صدام و شریک آن آلمان است.
با انتقاد از رفتار دوگانه سیاست‌مداران آلمانی در حمایت از اغتشاشگران و مداخله در امور کشور ما یادآور شد
کشور آلمان که در حال حاضر خود را داعیه‌دار حمایت از مردم ایران و حقوق‌بشر می‌داند؛ فراموش کرده‌ که در دوران هشت سال دفاع مقدس با ارسال بمب‌های شیمیایی چه بر سر ملت ایران آورده‌است.
آلمان با فروش سلاح‌های خود و استمرار آن در سال‌های بعد، خود را شریک جنایت‌های رژیم صدام کرد و این حق جانبازان و ایثارگران است که جنایات و مداخله‌های آن‌ها را محکوم کنند.
در حقیقت در این تجمع، ایثارگران ما این مطالبه را از آلمان و سیاستمداران آن در نقض حقوق ملت ایران داشتند و اعتراض خود را از آثاری که هنوز جانبازان شیمیایی از سلاح های اهدایی آنها به صدام پیدا کردند، اعلام می کنند.
به تناسب وضعیتی که آن ها اتخاد می کنند، جمهوری اسلامی ایران مسلما در موقعیت انفعالی نخواهد بود. یقینا" جمهوری اسلامی اقداماتی که منافع ملتش را تامین کند، در دستور کار خود خواهد داشت.
باید جنایت اروپا را به دنیا معرفی کنیم
مروری بر جنایت‌های امریکا، انگلیس و فرانسه در طول تاریخ
جنگ آمریکا در افغانستان از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴، دوره‌ای از جنگ است که به بهانه آمریکا مبنی بر حمله القاعده به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ آغاز شد. این جنگ ده‌ها هزار تلفات مستقیم غیرنظامی برجا گذاشت. بیش از ۴۰۰۰ سرباز آیساف و پیمانکاران غیرنظامی، ۱۵۰۰۰ نیروهای امنیت ملی افغانستان و همچنین بیش از ۲۰هزار غیرنظامی کشته‌شدند.
حمایت اروپا جنایتکار از رژِیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.

فرانسه، اروپا، آمریکا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل همچنان حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.
هرگز اجازه فعالیت گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان در منطقه را نخواهیم داد
واشنگتن بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ه و سایر گروه های تروریستی بوده است.
غرب بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ه و سایر گروه های تروریستی بوده است.
واشنگتن بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ه و سایر گروه های تروریستی بوده است.
غرب بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ه و سایر گروه های تروریستی بوده است.
دیگرهیچ کس در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
فرانسه و آمریکا هر دو از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و امارات در جنگ یمن هستند.
آمریکا و اروپا از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند؟ آمریکا و انگلیس از سال 2003 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند!
آمریکا و اروپا همراه با چند کشور دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده ، داعش و سایر گروه های تروریستی در عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند!

فرانسه و آمریکا هر دو از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و امارات در جنگ یمن هستند.

آمریکا جنایتکار 100 درصد در ناآرامی‌های اخیر ایران؛ نقش دارد.
اروپا جنایتکار 100 درصد در ناآرامی‌های اخیر ایران؛ نقش دارد.
آمریکا جنایتکار از سال 1332 تاکنون ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار از سال 1332 تاکنون ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
یک بام و دو هوای غربی‌ها جنایتکار در برابر اعتراضات؛ سرکوب در کشور‌های خودشان حمایت در ایران
کشور‌های غربی جنایتکار این روز‌ها در حالی از ناآرامی ها در ایران حمایت می‌کنند که خودشان در حال سرکوب اعتراضات در کشورهایشان هستند.
مذاکره با آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار هیچ فایده‌ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی ندارد و تاکنون هم نداشته است.

دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است و از سال 1332 تاکنون هم نیزادامه می دهد شرم آور تاسف بار است.
دخالت و مداخله اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است و از سال 1332 تاکنون هم نیزادامه می دهد شرم آور تاسف بار است.
اگر سفیر انگلیس را اخراج می‌کردیم امروز دولت آلمان غلط زیادی نمی‌کرد. باید سفرای این دو کشور به عنوان عنصر فاسد اخراج شوند.
اگر سفیر فرانسه را اخراج می‌کردیم امروز دولت آلمان غلط زیادی نمی‌کرد. باید سفرای این دو کشور به عنوان عنصر فاسد اخراج شوند.

بیش از 20 هزار داعشی مورد حمایت اروپا و متحدانش در سوریه و عراق حضور دارند
هرگاه اعمال تروریستی در کشورمان رخ داده ردپای دشمنان خارجی ملت در آن مشهود است. ان‌شاءالله دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی با رصد دقیق توطئه‌ها، این جانیان را قبل از ارتکاب جنایت دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برسانند.
چرا باید گروهک‌های تروریست‌ کومله‌ و دموکرات بتوانند در شهرهای مرزی ما عملیات تروریستی انجام بدهند؟ این جماعت تجزیه‌طلب و وطن‌فروش باید به شدت سرکوب بشوند. درخصوص امنیت نباید کوتاه آمد.

سه برابر شدن کشفیات سلاح جنگی وارد شده از کشورهای همسایه و اعتراف جان بولتون مبنی بر کمک‌های تسلیحاتی و مشاوره‌های جنگ روانی به آشوبگران جای هیچ تردیدی را باقی نمی‌گذارد که بعضی از کشورها از جمله آمریکا، برخی کشورهای اروپایی‌، رژیم جعلی و کودک‌کش و آل‌سعود بر تشدید اختلافات و به خیال خام خود تجزیه ایران متمرکز شده‌اند. البته این خوابشان هرگز تعبیر نخواهد شد و همانند اسلافشان این آرزو را به گور خواهند برد. اما مسئولین امر نباید به سادگی از کنار شیطنت‌ها و خباثت‌های دشمنان داخلی و خارجی عبور کنند.

تحرکات تروریستی گروهک‌های تروریست در چند شهر مرزی در غرب کشور فرصتی ایجاد کرد تا یگان‌های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران مناطق آلوده به گروهک‌های تجزیه‌طلب کومله و دموکرات را به صورت کامل پاک‌سازی کنند.
رسانه‌های معاند هر حادثه و فوتی را به اعتراضات و اغتشاشات ربط می‌دهند و به تکرار دروغ‌‌ها مشغولند. اولا لازم است با این بوق‌های شیطان مقابله شود در ثانی راه نفوذ دشمنان به اذهان افراد زودباور و فاقد تشخیص درست مسائل از طریق فضای مجازی سد شود.

برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای به همان میزانی که در طول روز نفس می‌کشند و نان و آب می‌خورند به همان میزان نیز سنگ برجام بی‌خاصیت را به سینه می‌زنند و هنوز حل مشکلات کشور را به آن گره می‌زنند! در حالی که حتی به اقرار برخی از مدیران ارشد دولت قبل که اینها حامی آنها بودند برجام هیچ سودی برای کشور نداشته است جز شناخت بیشتر مردم از نیرنگ و کینه و بدعهدی چند ده باره غربی‌ها از آمریکای جنایتکار گرفته تا اروپای مکار و بد عهد. انسان عاقل وقتی از سوی دشمنی بارها گزیده شده چگونه باز هم به سمت او غلت می‌خورد؟! واقعا باید در عقل برخی شک کرد.

حوادث نشان می‌دهد هر ‌اندازه که زمان می‌گذرد نگاه غربی‌ها نسبت به زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین و غرب‌گرایان این کشور کم‌رنگ‌تر می‌شود. البته این کمدین بازی خورده چاره‌ای جز مواجهه با واقعیت‌ها را ندارد و نباید بابت آن دیگران را سرزنش کند. شاید بهتر بود او به عرصه سیاست پا نمی‌گذاشت و امروز چنین سرنوشت محتومی را برای خود و کشورش رقم نمی‌زد.

ملت ایران برای حفظ اقتدار کشور تا پای جان ایستاده‌اند
گروه‌هایی در خارج از کشور با برافراشتن پرچم‌های ضدایرانی علیه کشورمان تظاهرات می‌کنند و با فرستادن دست نشاندگان خود به میان مردم معترض و با دادن شعارهای تجزیه طلبانه باعث برهم زدن نظم و آرامش آنان می‌شوند و به این ترتیب مطالبات به حق مردم و نسل جوان را به اغتشاشات بدل می‌کنند. از دستگاه قضا انتظار می‌رود که برای شناسایی و مقابله با این افراد و جداسازی آشوب طلبان از مردم عادی و ایران دوست اقدام کنند تا صدای مطالبات معقول مردم و مشکلات آنان بهتر به گوش مسئولان و حکمرانان برسد. فتنه ‌گران مطمئن باشند که مردم ایران برای حفظ تمامیت اراضی و اقتدار کشورشان تا پای جان ایستاده‌اند در هر شرایطی به پیشرفت و آبادانی ایران فکر می‌کنند.

هیچکس در ایران بر اثر شلیک پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد/ آمریکا جنایتکار هم باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
هیچکس در ایران بر اثر شلیک پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد/ اروپا جنایتکار هم باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!

کشور فرانسه جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد چون به خاطر که کشور فرانسه جنایتکار خودش یکی از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی است و هم غارت نفت بوده است.
حضور نظامی اروپا جنایتکار در عراق و سوریه 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی است و هم غارت نفت بوده است.

آمریکا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
اروپا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.

رئیس جمهور فرانسه را یک منبع آلوده سازمان سیا هدایت می‌کند
رئیس جمهور کنونی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور آمریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می‌کند که چه بگوید و چه موضعی بگیرد.

انتظار ما از وزارت امور خارجه و قوه قضائیه این است که در خصوص مداخله آلمان در امور داخلی کشورمان و حمایت از اغتشاشگران لایحه ای را تنظیم و از سوی جانبازان شیمیایی به دادگاه بین المللی لاهه ارسال کند.
ما اسناد و مدارک دقیقی در دست داریم که دولتمران آلمانی در دوران جنگ تحمیلی، جنگ افزارهای شیمیایی در اختیار رژیم صدام قرار داده اند. بنابر این باید آنها در مقابل این جنایات، به ملت ایران و جهانیان پاسخگو باشند‌.
دولت آلمان باید خسارت های ناشی از استفاده رژیم بعث عراق از جنگ افزارهای شیمیایی بر علیه مردم کشورمان در جنگ تحمیلی و بمباران شهر مرزی سردشت را جبران کند و در این خصوص پاسخگو باشد.
متاسفانه کشور آلمان و دولتمردان آن از رافت اسلامی مسئولان کشورمان سوءاستفاده و به اقدامات خبیثانه خود در حمایت از اغتشاشگران ادامه می دهند. اما اگر ما در گذشته در این مورد مماشات نکرده و پیگیر موضوع جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بودیم، دولتمردان آلمانی امروز این رفتار زننده را با جمهوری اسلامی ایران نداشتند.
متاسفانه دولت آلمان از گذشته و در دوران جنگ تحمیلی از جمله تولید کنندگان و تامین کنندگان سلاح های شیمیایی رژیم بعث عراق بود و صدام از این سلاح ها در جهت قتل عام مردم حلبچه و سردشت استفاده فراوانی کرد. به نظر من اگر رحم و مروت و احترامی به قوانین بین المللی در دنیا وجود داشته باشد باید مقصران ارسال سلاح به رژیم صدام محاکمه و در دادگاه عادله به سزای اعمال خود برسند.
دولت آلمان باید خسارت های ناشی از بکارگیری سلاح های شیمیایی در دوران جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران و مردم حلبچه را جبران کند تا بلکه گام کوچکی در جبران اعمال ننگین خود برداشته باشد.

سوال اینجاست که چرا رافائل گروسی بی ادب رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ مشکل ندارد ولی فقط با افزایش اورانیوم ۶۰ درصد ایران مشکل دارد شرم آور و تاسف بار است.
آمریکا جنایتکارغنی‌سازی ایران را نمی‌خواهد؛ اما زیردریایی اتمی می‌فروشد
آمريکا جنایتکار با غني‌سازي ايران مشکل دارد اما با زيردريايي اتمي استراليا نه!

دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

آمریکا جنایتکار از سال 1982 تاکنون همدست با گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین است.
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همدست با تروریسم و القاعده است.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همدست با داعش است.
تروریست‌ها مورد مورد حمایت 3 کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه و مزدورانشان از عراق، ایران را تهدید می‌کنند
کشورهای غربی به همراه رژیم صهیونیستی و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و به سرکردگی آمریکا داعش را به جان جهان اسلام انداختند.

کشور‌های ائتلاف بین المللی از سال 1393 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
شبکه اینترنشنال سعودی دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.

موشک هایپرسونیک ایران نگران‌کننده است یا کلاهک هسته‌ای رژیم صهیونیستی
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بجای ابراز نگرانی از ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران، نسبت به کلاهک های هسته ای دیگر کشورها موضع گیری کند.
تولید تجهیزات نظامی مربوط به حوزه دفاعی است لذا گروسی نمی تواند تقویت بنیه دفاعی ایران را زیرسوال ببرد و موجب نگرانی بداند.
امروزه کشورهای متعددی در دنیا هستند که کلاهک های هسته‌ای دارند اما هیچگاه مشاهده نشده که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به آنها موضع گیری کند که بیانگر رویکرد متناقض گروسی است.
همچنین رژیم غاصب صهیونیستی نیز هیچگاه تعهدات آژانس را نپذیرفته و دارای کلاهک های هسته ای است که این اقدام انها سبب ایجاد ناامنی در منطقه شده است؛ چرا گروسی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی نمی کند؟.
متاسفانه غربی ها از هر موضوعی استفاده سوء می کنند تا روند گفتگوها را به بن بست بکشانند و در این راستا مدیر کل آژانس نیز یکی از این بازیگران است.
هر چند باید یادآور شد کشورمان در مسیر توسعه و تقویت حوزه دفاعی خودش هیچگاه کوتاه نیامده زیرا خط قرمز است و بر پایه داشن بومی در این راستا حرکت کرده است.

پارلمان اروپا روسیه را کشور حامی تروریست معرفی کرد/ و این درحالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا و مزدورانشان همچنان حامی اصلی تروریسم هستند.
و این در حالی است که روسیه از سال 2011 تاکنون به همراه ارتش سوریه با تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


۸۰۰۰ کودک یمنی در حملات سعودی کشته یا زخمی شده اند
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱
سازمان حقوقی «انتصاف» یمن در گزارشی اعلام کرد:شمار قربانیان کودک جنگ و تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به بیش از ۸  هزار نفر رسیده است.
این نهاد حقوقی که در زمینه حقوق زنان و کودکان یمنی فعال است، گزارش جدیدی از جنایات ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی به رهبری آمریکا منتشر کرد که بیش از هشت هزار کودک قربانی این جنگ شده اند.نهاد حقوقی مذکور با اعلام اینکه، طی هشت سال از آغاز این تجاوز تا به امروز ۸۱۱۶ کودک در یمن کشته و زخمی شده اند، افزود: حملات این ائتلاف متجاوز به معلولیت شش هزار غیر نظامی منجر شده است که ۵۵۵۹ نفر از آنان، کودک بوده‌ اند. نهاد حقوقی مذکور ادامه داد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار کودک یمنی نیز از ساده‌ترین حقوق خود محروم هستند و بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار کوذک زیر پنج سال سال از سو تغذیه رنج می برند.در این حال، «محمد ناصر العاطفی»، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: نیروهای یمنی برای مقابله با تجاوزات ائتلاف سعودی و دشمنان در آمادگی کامل قرار دارند. در این حال منابع از حمله مجدد پهپادی انصارالله یمن به بندر «الضبه» در استان حضر موت در زمان نزدیک شدن یک نفتکش ائتلاف سعودی به این بندر خبر دادند.

دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط و با کمک مالی آل سعود، بن سلمان، سردار سلیمانی را در فرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
چرا از سال 1398 تاکنون جنایت جنگی دونالد ترامپ پیگیر و بررسی و رسیدگی نمی شود.
ترامپ در فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایت جنگی و جنایات علیه ضدبشری شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.

مذاکره از سال 1392 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
برجام از سال 1394 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
مذاکرات وین از سال 1399 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و دوحه پژوپارس ۵۰۰ میلیون تومان شد

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد پس مذاکره ایران با فرانسه جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
آمریکا در بخش رسانه ۵۵ هزار میلیارد دلار علیه ایران هزینه کرده‌ است!
آمریکا ۵۵ هزار میلیارد دلار هزینه رسانه علیه ایران کرده‌اند. این در حالی است که این رقم با واقعیت اقتصادی دنیا تطبیق ندارد.

اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به همراه آمریکا به عربستان سعودی و امارات تسلیحات نظامی ارسال می‌کنند

آمریکا جنایتکار پ ک ک را در شمال سوریه و هم شمال عراق مسلح می‌کند.
اروپا جنایتکار پ ک ک را در شمال سوریه و هم شمال عراق مسلح می‌کند.


آمریکا جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
اروپا جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
فرانسه جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
اسرائیل جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
ارسال سلاح‌های اروپایی و آمریکایی، شرایط اوکراین را پیچیده‌تر کرده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
0
در همین موضوع ترور بیش از 18 هزار شهید تقدیم انقلاب کردمی و ده‌ها هزار نفر مجروح دادیم. کشور ما امروز یکی از برزگترین قربانیان ترور در دنیای معاصر به دست همین افراد خبیث و رژیم صهیونیستی؛ این‌ها قدرت منطق و مقابله ندارند.
مدعیان حقوق بشر پس چرا در باره وضع حقوق بشر در عربستان سعودی در شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه تصویب نمی کنند.
مدعیان حقوق بشر پس چرا در باره وضع حقوق بشر در فلسطین اشغالی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی در شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه تصویب نمی کنند.
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و مزدوانشان که حقوق بشر را نقض می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اغشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدورانشان نیازی نیست محاکمه شوند و باید بدون محاکمه اعدام شوند.

سوال اینجاست پس چرا تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شرم آور و تاسف بار است.

تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل برای آمریکا و اروپا و مزدورانشان گران تمام خواهد شد

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

آمریکا و متحدانش به همراه همه گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سوریه و عراق بیش از 999 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.

عربستان سعودی و متحدانش به همراه القاعده و داعش به سرکردگی آمریکا از سال 2015 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در یمن بیش از 300 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.

اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.

آمریکایی‌ها با کوچک‌ترین اقدام غلط علیه ‌ایران از سپاه ضربه سختی‌ خواهند خورد
آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند و اگر غلطی کنند ضربه سختی را خواهند دید.

غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.

عامل حادثه شیراز عنصر وهابی‌-تکفیری مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است
آمریکا و متحدانش 100 درصد در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ نقش دارند و دست داشتند.
کانادا و متحدانش 100 درصد در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ نقش دارند و دست داشتند.
داعش مورد حمایت کانادا و متحدانش مسئولیت حمله تروریستی به شاهچراغ رو بر عهده گرفت

اتحادیه جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه و عراق دست بکشد.
فرانسه جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه و عراق دست بکشد.
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار قوانین بین الملل است.
تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار حقوق بین الملل است.
تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار حقوق بشر است.
علیرغم درخواست‌های مکرر از جانب جمهوری عربی سوریه برای محکومیت رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل، تجاوز بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه ادامه دارد.
سکوت شورای امنیت سازمان ملل باعث تشجیع رژیم صهیونیستی در جهت اجرای تجاوز و جنایت به صورت آشکارتر و گسترده‌تر گردیده، که از جمله این جنایات هدف قرار دادن غیر نظامیان و زیرساخت‌های اساسی در سوریه می باشدکه نقض اشکار حقوق بین الملل و حقوق انسان دوستانه محسوب می‌شود.
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام آمریکا جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام اروپا جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام عربستان سعودی جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام اسرائیل جنایتکاراست.
ما کانادا را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
کانادا تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات عربستان سعودی سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات امارات سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم کودک کش سعودی برود.
اروپا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.
نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
کمک تسلیحاتی غرب به اوکراین، مانع اصلی مذاکره دولت کی‌یف با مسکو برای صلح است.
که اگر غرب کمک تسلیحاتی خود به اوکراین را متوقف کند، این احتمال وجود دارد که «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهوری این کشور به میز مذاکرات بازگردد.
داعش از سال 2011 تاکنون از سلاح ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند
گروهای تروریستی از سال 2011 تاکنون از سلاح ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کنند
عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شهادت یک کودک یمنی به ضرب گلوله مزدوران سعودی
یک کودک یمنی به ضرب گلوله یک تک‌تیرانداز مزدور سعودی در شهر تعز به شهادت رسید.
عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
مخالف حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی در یمن و منطقه هستیم.

چرا عربستان سعودی حادثه تروریستی شیراز را محکوم نکرد
القاعده از سال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است.
القاعده هم همان داعش است.
چون به خاطر که داعش از سال 2011 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است.

از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در هر جای ایران، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است.
عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامی اصلی مالی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان و به سرکردگی رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق و غیره حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ما همه جانیه از سپاه پاسداران حمایت می کنیم
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های آمریکا و مزدورانشان را به خلیج فارس جلوگیری کند.

بنده تاکنون هزاران بار در رسانه های اعلام کرده ام که مشکل ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه وغیره حل نخواهد شده و حل نمی شود ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و توچهی نکردند.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.

دیگر در ایران هیچ کس حق ندارد در باره برجام و مذاکرات وین وغیره با کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کند.
کشورهای اروپایی، آمریکا، رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
تروریست‌ها خوب و بد هر دو سگ دست نشانده آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل هستند.
جو بایدن بی ادب، رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی کاخ سفید و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند. و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است متاسفانه دنیا تاکنون سکوت کرده است چرا؟

مخالفان ایران (اغتشاشگران) از طریق کردستان عراق توسط آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل و مسئولان اقلیم کردستان عراق و مزدورانشان مسلح می‌شوند

از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که انگلیس جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.

آمریکا جنایتکار دیگر حق حرف زدن در مورد برجام و غیره را ندارد آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به همراه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بیش از 999 هزار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره به ایران خیانت کرده است.

منافقین که در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 18 هزار نفر از مردم بیگناه ایران را ترور کرده اند و در فرانسه آلبانی و کشورهای دیگر حضور دارند.
حضور منافقین در کشور فرانسه و فعالیت آزادانه و ضد مردمی آنها نشان می دهد که فرانسه حامی تروریسم بین الملل است.
و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق جنایتکار از سال 1359 تاکنون؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان حمایت می کنند.
و ما از ادامه حمله به اقلیم کردستان عراق تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی استقبال می کنیم

4 کشور عربی مانند عربستان سعودی، امارات، قطر واردن 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند.
مجروحان داعش درفلسطین اشغالی درمان می شوند + عکس
مجروجان داعش و دیگرگروهای تروریستی درمدت 13 سال است درفلسطین اشغالی درمان می شوند.
روپا به همراه آمریکا و اسرائیل، گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را در منطقه اقلیم کردستان عراق آموزش می‌دهد

تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما به جود آورید.

ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود
اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود

همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند
و این در حالی است که اوکراین هم از سال 1400 تاکنون علیه روسیه از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟

عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند چرا؟
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های کشورهای اروپایی استفاده می کند چرا؟
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند چرا؟
دیگر هیچ کس در اروپا و منطقه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد.
همانطور که غرب به ائتلاف متجاوز سعودی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی میکند
و این در حالی است که ائتلاف متجاوز سعودی هم از سال 2015 تاکنون علیه یمن از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟
کشورهای غربی جنایتکار با کدام مجوز و قطعنامه به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهند و هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
آمریکا جنایتکار به همراه قطعنامه 2231 شورای امنیت تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را هشت سال است در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه قطعنامه 2231 شورای امنیت تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را هشت سال است در جنگ یمن تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند!
این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده اند، دست به اقدامات ضد حقوق بشری می زنند.

حضور آمریکا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور اروپا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.

بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است.
در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.
سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات
انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
ادامه حملات ترکیه به شمال سوریه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
حمایت سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه جنایتکار از رژِیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایت رخ می دهد دست اتحادیه اروپا جنایتکار در کار است.

آلمان منتظر پاسخ به اقداماتش باشد
ایران موضع انفعالی در قبال مداخلات آلمان ندارد و به‌یقین متناسب با وضعیت موجود در جهت حمایت از منافع مردم اقداماتی را اتخاذ خواهد کرد.

آمریکا و تروریست‌های اروپایی ازجمله آلمان، بزرگ‌ترین کشورهای ناقض حقوق‌بشر در جهان هستند. امروز جانبازان شیمیایی ما نمی‌توانند به‌راحتی تنفس کنند و بسیاری از بیماری‌های خونی ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به فرزندان ایثارگران ما منتقل‌شده است که مسبب اصلی آن کشور آلمان است.

در دوران جنگ تحمیلی در اثر ارسال جنگ‌افزارهای شیمیایی به رژیم بعث عراق بسیاری از رزمندگان مدافع میهن اسلامی شیمیایی و دچار عوارض ناشی از آن شده‌اند و شهر سردشت و ساکنان آن نمونه عینی جنایت صدام و شریک آن آلمان است.
با انتقاد از رفتار دوگانه سیاست‌مداران آلمانی در حمایت از اغتشاشگران و مداخله در امور کشور ما یادآور شد
کشور آلمان که در حال حاضر خود را داعیه‌دار حمایت از مردم ایران و حقوق‌بشر می‌داند؛ فراموش کرده‌ که در دوران هشت سال دفاع مقدس با ارسال بمب‌های شیمیایی چه بر سر ملت ایران آورده‌است.
آلمان با فروش سلاح‌های خود و استمرار آن در سال‌های بعد، خود را شریک جنایت‌های رژیم صدام کرد و این حق جانبازان و ایثارگران است که جنایات و مداخله‌های آن‌ها را محکوم کنند.
در حقیقت در این تجمع، ایثارگران ما این مطالبه را از آلمان و سیاستمداران آن در نقض حقوق ملت ایران داشتند و اعتراض خود را از آثاری که هنوز جانبازان شیمیایی از سلاح های اهدایی آنها به صدام پیدا کردند، اعلام می کنند.
به تناسب وضعیتی که آن ها اتخاد می کنند، جمهوری اسلامی ایران مسلما در موقعیت انفعالی نخواهد بود. یقینا" جمهوری اسلامی اقداماتی که منافع ملتش را تامین کند، در دستور کار خود خواهد داشت.
باید جنایت اروپا را به دنیا معرفی کنیم
مروری بر جنایت‌های امریکا، انگلیس و فرانسه در طول تاریخ
جنگ آمریکا در افغانستان از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴، دوره‌ای از جنگ است که به بهانه آمریکا مبنی بر حمله القاعده به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ آغاز شد. این جنگ ده‌ها هزار تلفات مستقیم غیرنظامی برجا گذاشت. بیش از ۴۰۰۰ سرباز آیساف و پیمانکاران غیرنظامی، ۱۵۰۰۰ نیروهای امنیت ملی افغانستان و همچنین بیش از ۲۰هزار غیرنظامی کشته‌شدند.
حمایت اروپا جنایتکار از رژِیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.

فرانسه، اروپا، آمریکا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل همچنان حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.
هرگز اجازه فعالیت گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان در منطقه را نخواهیم داد
واشنگتن بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ه و سایر گروه های تروریستی بوده است.
غرب بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ه و سایر گروه های تروریستی بوده است.
واشنگتن بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ه و سایر گروه های تروریستی بوده است.
غرب بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ه و سایر گروه های تروریستی بوده است.
دیگرهیچ کس در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
فرانسه و آمریکا هر دو از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و امارات در جنگ یمن هستند.
آمریکا و اروپا از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند؟ آمریکا و انگلیس از سال 2003 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند!
آمریکا و اروپا همراه با چند کشور دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده ، داعش و سایر گروه های تروریستی در عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند!

فرانسه و آمریکا هر دو از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و امارات در جنگ یمن هستند.

آمریکا جنایتکار 100 درصد در ناآرامی‌های اخیر ایران؛ نقش دارد.
اروپا جنایتکار 100 درصد در ناآرامی‌های اخیر ایران؛ نقش دارد.
آمریکا جنایتکار از سال 1332 تاکنون ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار از سال 1332 تاکنون ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
یک بام و دو هوای غربی‌ها جنایتکار در برابر اعتراضات؛ سرکوب در کشور‌های خودشان حمایت در ایران
کشور‌های غربی جنایتکار این روز‌ها در حالی از ناآرامی ها در ایران حمایت می‌کنند که خودشان در حال سرکوب اعتراضات در کشورهایشان هستند.
مذاکره با آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار هیچ فایده‌ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی ندارد و تاکنون هم نداشته است.

دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است و از سال 1332 تاکنون هم نیزادامه می دهد شرم آور تاسف بار است.
دخالت و مداخله اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است و از سال 1332 تاکنون هم نیزادامه می دهد شرم آور تاسف بار است.
اگر سفیر انگلیس را اخراج می‌کردیم امروز دولت آلمان غلط زیادی نمی‌کرد. باید سفرای این دو کشور به عنوان عنصر فاسد اخراج شوند.
اگر سفیر فرانسه را اخراج می‌کردیم امروز دولت آلمان غلط زیادی نمی‌کرد. باید سفرای این دو کشور به عنوان عنصر فاسد اخراج شوند.

بیش از 20 هزار داعشی مورد حمایت اروپا و متحدانش در سوریه و عراق حضور دارند
هرگاه اعمال تروریستی در کشورمان رخ داده ردپای دشمنان خارجی ملت در آن مشهود است. ان‌شاءالله دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی با رصد دقیق توطئه‌ها، این جانیان را قبل از ارتکاب جنایت دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برسانند.
چرا باید گروهک‌های تروریست‌ کومله‌ و دموکرات بتوانند در شهرهای مرزی ما عملیات تروریستی انجام بدهند؟ این جماعت تجزیه‌طلب و وطن‌فروش باید به شدت سرکوب بشوند. درخصوص امنیت نباید کوتاه آمد.

سه برابر شدن کشفیات سلاح جنگی وارد شده از کشورهای همسایه و اعتراف جان بولتون مبنی بر کمک‌های تسلیحاتی و مشاوره‌های جنگ روانی به آشوبگران جای هیچ تردیدی را باقی نمی‌گذارد که بعضی از کشورها از جمله آمریکا، برخی کشورهای اروپایی‌، رژیم جعلی و کودک‌کش و آل‌سعود بر تشدید اختلافات و به خیال خام خود تجزیه ایران متمرکز شده‌اند. البته این خوابشان هرگز تعبیر نخواهد شد و همانند اسلافشان این آرزو را به گور خواهند برد. اما مسئولین امر نباید به سادگی از کنار شیطنت‌ها و خباثت‌های دشمنان داخلی و خارجی عبور کنند.

تحرکات تروریستی گروهک‌های تروریست در چند شهر مرزی در غرب کشور فرصتی ایجاد کرد تا یگان‌های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران مناطق آلوده به گروهک‌های تجزیه‌طلب کومله و دموکرات را به صورت کامل پاک‌سازی کنند.
رسانه‌های معاند هر حادثه و فوتی را به اعتراضات و اغتشاشات ربط می‌دهند و به تکرار دروغ‌‌ها مشغولند. اولا لازم است با این بوق‌های شیطان مقابله شود در ثانی راه نفوذ دشمنان به اذهان افراد زودباور و فاقد تشخیص درست مسائل از طریق فضای مجازی سد شود.

برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای به همان میزانی که در طول روز نفس می‌کشند و نان و آب می‌خورند به همان میزان نیز سنگ برجام بی‌خاصیت را به سینه می‌زنند و هنوز حل مشکلات کشور را به آن گره می‌زنند! در حالی که حتی به اقرار برخی از مدیران ارشد دولت قبل که اینها حامی آنها بودند برجام هیچ سودی برای کشور نداشته است جز شناخت بیشتر مردم از نیرنگ و کینه و بدعهدی چند ده باره غربی‌ها از آمریکای جنایتکار گرفته تا اروپای مکار و بد عهد. انسان عاقل وقتی از سوی دشمنی بارها گزیده شده چگونه باز هم به سمت او غلت می‌خورد؟! واقعا باید در عقل برخی شک کرد.

حوادث نشان می‌دهد هر ‌اندازه که زمان می‌گذرد نگاه غربی‌ها نسبت به زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین و غرب‌گرایان این کشور کم‌رنگ‌تر می‌شود. البته این کمدین بازی خورده چاره‌ای جز مواجهه با واقعیت‌ها را ندارد و نباید بابت آن دیگران را سرزنش کند. شاید بهتر بود او به عرصه سیاست پا نمی‌گذاشت و امروز چنین سرنوشت محتومی را برای خود و کشورش رقم نمی‌زد.

ملت ایران برای حفظ اقتدار کشور تا پای جان ایستاده‌اند
گروه‌هایی در خارج از کشور با برافراشتن پرچم‌های ضدایرانی علیه کشورمان تظاهرات می‌کنند و با فرستادن دست نشاندگان خود به میان مردم معترض و با دادن شعارهای تجزیه طلبانه باعث برهم زدن نظم و آرامش آنان می‌شوند و به این ترتیب مطالبات به حق مردم و نسل جوان را به اغتشاشات بدل می‌کنند. از دستگاه قضا انتظار می‌رود که برای شناسایی و مقابله با این افراد و جداسازی آشوب طلبان از مردم عادی و ایران دوست اقدام کنند تا صدای مطالبات معقول مردم و مشکلات آنان بهتر به گوش مسئولان و حکمرانان برسد. فتنه ‌گران مطمئن باشند که مردم ایران برای حفظ تمامیت اراضی و اقتدار کشورشان تا پای جان ایستاده‌اند در هر شرایطی به پیشرفت و آبادانی ایران فکر می‌کنند.

هیچکس در ایران بر اثر شلیک پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد/ آمریکا جنایتکار هم باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
هیچکس در ایران بر اثر شلیک پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد/ اروپا جنایتکار هم باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!

کشور فرانسه جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد چون به خاطر که کشور فرانسه جنایتکار خودش یکی از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی است و هم غارت نفت بوده است.
حضور نظامی اروپا جنایتکار در عراق و سوریه 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی است و هم غارت نفت بوده است.

آمریکا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
اروپا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.

رئیس جمهور فرانسه را یک منبع آلوده سازمان سیا هدایت می‌کند
رئیس جمهور کنونی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور آمریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می‌کند که چه بگوید و چه موضعی بگیرد.

انتظار ما از وزارت امور خارجه و قوه قضائیه این است که در خصوص مداخله آلمان در امور داخلی کشورمان و حمایت از اغتشاشگران لایحه ای را تنظیم و از سوی جانبازان شیمیایی به دادگاه بین المللی لاهه ارسال کند.
ما اسناد و مدارک دقیقی در دست داریم که دولتمران آلمانی در دوران جنگ تحمیلی، جنگ افزارهای شیمیایی در اختیار رژیم صدام قرار داده اند. بنابر این باید آنها در مقابل این جنایات، به ملت ایران و جهانیان پاسخگو باشند‌.
دولت آلمان باید خسارت های ناشی از استفاده رژیم بعث عراق از جنگ افزارهای شیمیایی بر علیه مردم کشورمان در جنگ تحمیلی و بمباران شهر مرزی سردشت را جبران کند و در این خصوص پاسخگو باشد.
متاسفانه کشور آلمان و دولتمردان آن از رافت اسلامی مسئولان کشورمان سوءاستفاده و به اقدامات خبیثانه خود در حمایت از اغتشاشگران ادامه می دهند. اما اگر ما در گذشته در این مورد مماشات نکرده و پیگیر موضوع جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بودیم، دولتمردان آلمانی امروز این رفتار زننده را با جمهوری اسلامی ایران نداشتند.
متاسفانه دولت آلمان از گذشته و در دوران جنگ تحمیلی از جمله تولید کنندگان و تامین کنندگان سلاح های شیمیایی رژیم بعث عراق بود و صدام از این سلاح ها در جهت قتل عام مردم حلبچه و سردشت استفاده فراوانی کرد. به نظر من اگر رحم و مروت و احترامی به قوانین بین المللی در دنیا وجود داشته باشد باید مقصران ارسال سلاح به رژیم صدام محاکمه و در دادگاه عادله به سزای اعمال خود برسند.
دولت آلمان باید خسارت های ناشی از بکارگیری سلاح های شیمیایی در دوران جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران و مردم حلبچه را جبران کند تا بلکه گام کوچکی در جبران اعمال ننگین خود برداشته باشد.

سوال اینجاست که چرا رافائل گروسی بی ادب رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ مشکل ندارد ولی فقط با افزایش اورانیوم ۶۰ درصد ایران مشکل دارد شرم آور و تاسف بار است.
آمریکا جنایتکارغنی‌سازی ایران را نمی‌خواهد؛ اما زیردریایی اتمی می‌فروشد
آمريکا جنایتکار با غني‌سازي ايران مشکل دارد اما با زيردريايي اتمي استراليا نه!

دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

آمریکا جنایتکار از سال 1982 تاکنون همدست با گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین است.
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همدست با تروریسم و القاعده است.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همدست با داعش است.
تروریست‌ها مورد مورد حمایت 3 کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه و مزدورانشان از عراق، ایران را تهدید می‌کنند
کشورهای غربی به همراه رژیم صهیونیستی و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و به سرکردگی آمریکا داعش را به جان جهان اسلام انداختند.

کشور‌های ائتلاف بین المللی از سال 1393 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
شبکه اینترنشنال سعودی دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.

موشک هایپرسونیک ایران نگران‌کننده است یا کلاهک هسته‌ای رژیم صهیونیستی
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بجای ابراز نگرانی از ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران، نسبت به کلاهک های هسته ای دیگر کشورها موضع گیری کند.
تولید تجهیزات نظامی مربوط به حوزه دفاعی است لذا گروسی نمی تواند تقویت بنیه دفاعی ایران را زیرسوال ببرد و موجب نگرانی بداند.
امروزه کشورهای متعددی در دنیا هستند که کلاهک های هسته‌ای دارند اما هیچگاه مشاهده نشده که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به آنها موضع گیری کند که بیانگر رویکرد متناقض گروسی است.
همچنین رژیم غاصب صهیونیستی نیز هیچگاه تعهدات آژانس را نپذیرفته و دارای کلاهک های هسته ای است که این اقدام انها سبب ایجاد ناامنی در منطقه شده است؛ چرا گروسی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی نمی کند؟.
متاسفانه غربی ها از هر موضوعی استفاده سوء می کنند تا روند گفتگوها را به بن بست بکشانند و در این راستا مدیر کل آژانس نیز یکی از این بازیگران است.
هر چند باید یادآور شد کشورمان در مسیر توسعه و تقویت حوزه دفاعی خودش هیچگاه کوتاه نیامده زیرا خط قرمز است و بر پایه داشن بومی در این راستا حرکت کرده است.

پارلمان اروپا روسیه را کشور حامی تروریست معرفی کرد/ و این درحالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا و مزدورانشان همچنان حامی اصلی تروریسم هستند.
و این در حالی است که روسیه از سال 2011 تاکنون به همراه ارتش سوریه با تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


۸۰۰۰ کودک یمنی در حملات سعودی کشته یا زخمی شده اند
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱
سازمان حقوقی «انتصاف» یمن در گزارشی اعلام کرد:شمار قربانیان کودک جنگ و تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به بیش از ۸  هزار نفر رسیده است.
این نهاد حقوقی که در زمینه حقوق زنان و کودکان یمنی فعال است، گزارش جدیدی از جنایات ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی به رهبری آمریکا منتشر کرد که بیش از هشت هزار کودک قربانی این جنگ شده اند.نهاد حقوقی مذکور با اعلام اینکه، طی هشت سال از آغاز این تجاوز تا به امروز ۸۱۱۶ کودک در یمن کشته و زخمی شده اند، افزود: حملات این ائتلاف متجاوز به معلولیت شش هزار غیر نظامی منجر شده است که ۵۵۵۹ نفر از آنان، کودک بوده‌ اند. نهاد حقوقی مذکور ادامه داد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار کودک یمنی نیز از ساده‌ترین حقوق خود محروم هستند و بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار کوذک زیر پنج سال سال از سو تغذیه رنج می برند.در این حال، «محمد ناصر العاطفی»، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: نیروهای یمنی برای مقابله با تجاوزات ائتلاف سعودی و دشمنان در آمادگی کامل قرار دارند. در این حال منابع از حمله مجدد پهپادی انصارالله یمن به بندر «الضبه» در استان حضر موت در زمان نزدیک شدن یک نفتکش ائتلاف سعودی به این بندر خبر دادند.

دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط و با کمک مالی آل سعود، بن سلمان، سردار سلیمانی را در فرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
چرا از سال 1398 تاکنون جنایت جنگی دونالد ترامپ پیگیر و بررسی و رسیدگی نمی شود.
ترامپ در فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایت جنگی و جنایات علیه ضدبشری شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.

مذاکره از سال 1392 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
برجام از سال 1394 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
مذاکرات وین از سال 1399 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و دوحه پژوپارس ۵۰۰ میلیون تومان شد

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد پس مذاکره ایران با فرانسه جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
آمریکا در بخش رسانه ۵۵ هزار میلیارد دلار علیه ایران هزینه کرده‌ است!
آمریکا ۵۵ هزار میلیارد دلار هزینه رسانه علیه ایران کرده‌اند. این در حالی است که این رقم با واقعیت اقتصادی دنیا تطبیق ندارد.

اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به همراه آمریکا به عربستان سعودی و امارات تسلیحات نظامی ارسال می‌کنند

آمریکا جنایتکار پ ک ک را در شمال سوریه و هم شمال عراق مسلح می‌کند.
اروپا جنایتکار پ ک ک را در شمال سوریه و هم شمال عراق مسلح می‌کند.


آمریکا جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
اروپا جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
فرانسه جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
اسرائیل جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد.
ارسال سلاح‌های اروپایی و آمریکایی، شرایط اوکراین را پیچیده‌تر کرده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
0
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
آمریکا پ ک ک را در شمال سوریه مسلح می‌کند
آمریکا به حمایت از حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) با ازسرگیری گشت‌زنی‌های مشترک در شمال سوریه و مسلح ساختن آن‌ها در مناطقی که نیروهای ترکیه قرار است عملیات نظامی زمینی انجام دهند، ادامه می‌دهد.

آمریکا جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه دست بکشد
حمایت وزارت خزانه‌داری آمریکا جنایتکار از رژِیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.


از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایت رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایت رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
آمریکا جنایتکار در ناآرامی‌ها شکست خورد، پیغام بازگشت به میز مذاکره می‌فرستد

ارسال سلاح‌های اروپایی و آمریکایی، شرایط اوکراین را پیچیده‌تر کرده است

باید جنایت آمریکا را به دنیا معرفی کنیم
مروری بر جنایت‌های امریکا، انگلیس و فرانسه در طول تاریخ
جنگ آمریکا در افغانستان از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴، دوره‌ای از جنگ است که به بهانه آمریکا مبنی بر حمله القاعده به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ آغاز شد. این جنگ ده‌ها هزار تلفات مستقیم غیرنظامی برجا گذاشت. بیش از ۴۰۰۰ سرباز آیساف و پیمانکاران غیرنظامی، ۱۵۰۰۰ نیروهای امنیت ملی افغانستان و همچنین بیش از ۲۰هزار غیرنظامی کشته‌شدند.
آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و دوحه بوده است.

رسانه آمریکایی در قبال جنایات واشنگتن سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات اروپا سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات عربستان سعودی سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات امارات سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات ائتلاف متجاوز سعودی سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات ترکیه سکوت می‌کند چرا؟
رسانه آمریکایی در قبال جنایات اسرائیل سکوت می‌کند چرا؟

آنکارا و واشنگتن همچنان حامی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
0
و این در حالی است که آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، شیلی، ایسلند، نیوزلند، جمهوری کره و سوئد خودشان نقض حقوق بشر در سراسر جهان هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: