کد خبر: ۹۳۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۳۲۶
خبرگزاری فارس در گزارشی به بررسی وضعیت فعالیت کسبه در دومین روز فراخوان اعتصاب پرداخته است.

وضعیت تهران در دومین روز از فراخوان اعتصاببه گزارش خبرداغ ، فارس در گزارشی به بررسی وضعیت فعالیت کسبه در دومین روز فراخوان اعتصاب پرداخته است.

در این گزارش آمده است:

 

* در ادامه فراخوان‌ها، اخیرا فراخوانی سه روزه برای اعتصاب و تعطیلی اصناف برای روزهای 14، 15 و 16 آذر صادر شد با این برنامه که ‌صنوف مختلف فعالیت صنفی خود را متوقف کنند.

* بررسی خبرنگار ما از بازار تهران حاکی از آن بود که بازاریان به کسب و کار خود مشغولند.

 

 

* بر اساس مشاهدات خبرنگار ما از بازار تهران و گفت‌‌وگو با اصناف در نقاط مختلف پایتخت، بازاریان‌ به فعالیت رومره خود مشغول بود‌ند.

* در اینباره ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان می‌گوید:‌ صنف پوشاک همیشه فعال دارد و هیچگاه حاضر به تعطیلی نیست.

 

 

* رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و و فروشندگان پوشاک گفت: ‌فعالیت در این صنف به‌گونه‌ای است که اگر به فعالان صنف اجازه داده شود حاضرند تا 12 شب کار کنند و واحدهای صنفی آنها باز باشد.

* محمد ولدخانی، رئیس اتحادیه بنکداران و طاقه‌فروشان می‌گوید و اذعان دارد امروز و دیروز ‌فعالیت صنف بنکداران و طاقه‌فروشان پارچه مانند روزهای دیگر در جریان بوده و‌ هیچ مشکلی نبوده است.

 

 

* حمیدرضا رستگار، رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد نیز می‌گوید: امروز بازار آهن و فولاد کاملا فعال بوده است.

* بنابراین گزارش مشاهدات خبرنگار ماحاکی از آن است اصناف امروز بدون هیچ مشکل و محدودیتی، در نقاط مختلف تهران از جمله بازار بزرگ، سبزه‌ میدان، بازار طلافروشان و غیره فعالیت عادی‌ خود را داشتند و به کسب و کار روزمره مشغول بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ف
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
سلام لطفا مخالفان دخالت کشورهای اروپایی رو نسبت به ایران رو خوب درک کنند و ببینند چگونه دست وپاشون گم کردند و همه شون شدن دلسوز و تصمیم گیرنده و میخواهند همانند چهل سال گذشته ایران رو غارت کنند ولی این رو کسی باور ندارد با هم مهربان باشیم با هر سلیقه ای ولجاجت رو کنار بزاریم انشاالله موفق میشویم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: