کد خبر: ۹۳۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
تعداد بازدید: ۷۸۹
روابط عمومی دادگستری پاکدشت خبر صدور هر گونه حکمی براری متهم فهیمه کریمی تا الان را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده است: تا کنون هیچ حکمی از سوی مراجع قضایی برای متهمه فهیمه کریمی صادر نشده و اخبار منتشر شده در فضای مجازی از اساس کذب است.

دادگستری پاکدشت: هیچ حکمی برای متهم فهیمه کریمی تا الان صادر نشدهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: روابط عمومی دادگستری پاکدشت خبر صدور هر گونه حکمی براری متهم فهیمه کریمی تا الان را تکذیب کرد.

در پی انتشار خبر صدور حکم اعدام فهیمه کریمی از متهمان حوادث اخیر در فضای مجازی، روابط عمومی دادگستری پاکدشت ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد: پرونده نامبرده درحال بررسی و سیر مراحل قانونی است.

در این اطلاعیه آمده است: تا کنون هیچ حکمی از سوی مراجع قضایی برای متهمه فهیمه کریمی صادر نشده و اخبار منتشر شده در فضای مجازی از اساس کذب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: