کد خبر: ۹۳۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۷۷
سردار حاجی‌زاده در دانشگاه شهید رجایی گفت: بزرگان و خواص ما باید در خصوص دشمن‌شناسی و در راستای جهاد تبیین توضیح بدهند توجیه بکنند. اتفاقا در این شرایط خواص ما ساکت می‌شوند. حرف نمی زنند، احتیاط می‌کنند، می ترسند.

سردار حاجی‌زاده: خواص در این شرایط ساکت شده اند؛ احتیاط می کنند و می ترسند / خواص شدید برای چی؟ خواص شدید برای زمان صلح؟فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: خواص در این شرایط ساکت شده اند؛ احتیاط می کنند و می ترسند.

 به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ سردار حاجی‌زاده در دانشگاه شهید رجایی گفت: بزرگان و خواص ما باید در خصوص دشمن‌شناسی و در راستای جهاد تبیین توضیح بدهند توجیه بکنند. اتفاقا در این شرایط خواص ما ساکت می‌شوند. حرف نمی زنند، احتیاط می‌کنند، می ترسند.

وی افزود: خواص شدید برای چی؟ خواص شدید برای زمان صلح؟! در این شرایط باید هر کدام تان پرچم دار کاری بشوید و چهره به چهره توجیه بکنید و توضیح بدهید.

سردار حاجی‌زاده  در ادامه گفت: خیلی از جوانان ما فریب خوردند. در این مقاطع هست که بزرگان نقش دارند و باید پای کار بیایند ولی نیامدند؛ تعداد زیادی از خواص مردود شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: