کد خبر: ۹۳۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۱۴۸
رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران با قدردانی از حضور با قوت بسیج دانشجویی در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: در حوادث اخیر در دانشگاه تهران کمترین تنش اتفاق افتاد. رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: کارکنان حفاظت فیزیکی و حراست هم اگرچه زخمی شدند و زخم خوردند، اما نگذاشتند خونی از دماغی ریخته شود.

در حوادث اخیر کمترین تنش را در دانشگاه تهران داشتیمرئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران با قدردانی از حضور با قوت بسیج دانشجویی در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: در حوادث اخیر در دانشگاه تهران کمترین تنش اتفاق افتاد.

به گزارش خبرداغ به نقل از دانشگاه تهران، عبدالرضا سیف در نشست دانشگاهیان بسیجی دانشگاه تهران که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد، با تبریک هفته بسیج به اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی، گفت: در دو ماهی که اغتشاشاتی در جامعه شکل گرفته بود، کمترین تنش را در دانشگاه تهران داشتیم.

وی افزود: رئیس دانشگاه تهران با مدیریت و حضوری که در میدان داشتند، حوادث را مدیریت کردند و جلسات متعددی را با اساتید و دانشجویان برگزار کردند. وقتی مدیر بسیجی باشد، با حضور در میدان، مسائل را بررسی و کنترل می‌کند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: کارکنان حفاظت فیزیکی و حراست هم اگرچه زخمی شدند و زخم خوردند اما نگذاشتند خونی از دماغی ریخته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: