کد خبر: ۹۳۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۵۶۰
پرواز تهران- یزد امروز (دوشنبه) هواپیمایی آسمان با زمان برنامه‌ای ۶ و ۳۰ دقیقه پس از اعلام‌ پنج ساعت تاخیر، ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد یزد ترک کرد.

سرگردانی ۵ ساعته مسافران این ۴ پرواز در فرودگاه مهرآباد / ماجرا چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا :پرواز تهران- یزد امروز (دوشنبه) هواپیمایی آسمان با زمان برنامه‌ای ۶ و ۳۰ دقیقه پس از اعلام‌ پنج ساعت تاخیر، ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد یزد ترک کرد.

تاخیر در انجام پرواز شماره ۸۶۲ تهران- یزد هواپیمایی آسمان باعث شده است که تعداد دیگری از پروازهای این شرکت هواپیمایی از جمله پروازهای اهواز، بوشهر و عسلویه نیز امروز با تاخیر پنج ساعت انجام شود.

بر اساس اطلاعات مندرج در تابلوی پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد، پرواز شماره ۸۲۲ امروز (دوشنبه) شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران- عسلویه از ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه به ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه و پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمایی آسمان در مسیر تهران- بوشهر از زمان برنامه‌ای ۱۰ و ۱۰ دقیقه به ۱۴ و ۲۰ دقیقه تغییر یافته است.

همچنین پرواز برنامه‌ای تهران- اهواز این شرکت هواپیمایی به شماره ۸۳۲ شب گذشته با حدود چهار ساعت تاخیر به جای پرواز در ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه، ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را به مقصد اهواز ترک کرد.

بر اساس تابلوی اطلاعات فرودگاه مهرآباد، یک پرواز دیگر این شرکت نیز در مسیر تهران- یزد به شماره ۸۶۳ که قرار بود با زمان برنامه‌ای ۹ و ۵۰ دقیقه مهرآباد را به مقصد یزد ترک کند، در وضعیت تاخیر نامعلوم قرار دارد.

دلیل تاخیر پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان نقص فنی نبوده و هنوز این شرکت هواپیمایی توضیحی درباره تاخیر زنجیره‌ای پروازهای امروز دوشنبه (۶ آذر) اعلام نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: