کد خبر: ۹۳۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۱۷۳
شهردار تهران خبر داد: هزار و 500 هکتار فضای سبز امسال در شهر تهران افتتاح خواهد شد.

زاکانی: سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی برای مناطق مختلف تهران می‌سازیم/ افتتاح هزار و 500 هکتار فضای سبز در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس،  علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه دوم آذر) هیات دولت اظهار کرد: از سال قبل قرارگاه جهادی مسکن را در تهران راه‌اندازی کردیم و تا الان بالغ بر ۴۰۰ هزار واحد تفاهم کردیم که بخشی از آن شروع شده است.

وی با بیان اینکه قصد ساخت سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی برای مناطق مختلف تهران را داریم، افزود: عمده این واحدها در بافت فرسوده و مناطق ذخیره شهری است.

شهردار تهران در مورد آلودگی هوا تصریح کرد: اساس حرکت را توسعه حمل و نقل عمومی گذاشته ایم. در توسعه فضای سبز و ایجاد شرایطی که به رفع آلودگی کمک می‌کند، امسال هزار و 500 هکتار فضای سبز افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: