کد خبر: ۹۳۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۱۶۳
رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرد که آنکارا به زودی حملاات زمینی را علیه گروه‌های مسلح کُرد در مناطق شمالی سوریه و عراق آغاز می‌کند.

باردوغان: به زودی با تانک‌هایمان برای ریشه‌کن کردن تروریست‌ها وارد عمل می‌شویم / کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد یا اعتراض کنده گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرد که آنکارا به زودی حملاات زمینی را علیه گروه‌های مسلح کُرد در مناطق شمالی سوریه و عراق آغاز می‌کند.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در این باره تاکید کرد: پاسخ به حمله کثیفی که شهروندان ما را در استانبول هدف قرار داد در قلب مراکز سازمان‌های تروریستی در شمال سوریه و عراق و در عمق مناطقی داده شد که آنها فکر می‌کردند برایشان امن است.

وی تاکید کرد: ما به خوبی می‌دانیم چه کسانی از سازمان‌های تروریستی حمایت می‌کنند و به آنها اسلحه و پول می‌دهند.

اردوغان عنوان داشت: سکوت ما از روی ضعف نیست و از همین جا اعلام می‌کنیم که ما به عنوان ترکیه به تمام تعهدات خود در شمال سوریه پایبند هستیم و از این ساعت مرزهای جدیدی داریم که امنیت کشورمان است. هر جا تروریسم باشد ما به آنجا خواهیم رفت. در شمال سوریه و عراق در برخی مناطق این کار را انجام داده‌ایم و در برخی مناطق باید این هدف را محقق کنیم و کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد یا به کاری که انجام خواهیم داد اعتراض کند.

رئیس جمهوری ترکیه ادامه داد: در سریع‌ترین زمان ممکن با تانک‌های خود برای انهدام مقر تروریست‌ها وارد عمل می‌شویم و تانک‌ها و سربازان ما تروریست‌ها را در شمال سوریه و عراق ریشه کن خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
تروریست ها مورد حمایت ۳ کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه و مزدورانشان بهای اقدامات خود را خواهند داد

۰۲:۵۵۰۲ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آنکارا جنایتکار خودش از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
آنکارا جنایتکار از سال 2011 تاکنون تروریست های خارجی را وارد سوریه و عراق کرده است.

۰۲:۵۹۰۲ آذر ۱۴۰۱
ورود نیروهای ترکیه به شمال سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است و هم نقض آشکار حق حاکمیت سوریه است.

۱۷:۵۸۰۱ آذر ۱۴۰۱
نیروهای آمریکایی به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش وارد سوریه شدند ادامه سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی شرم آور و تاسف بار است

۰۹:۲۵۰۱ آذر ۱۴۰۱
کشور‌های ائتلاف بین المللی از سال 1393 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

۰۹:۰۴۰۱ آذر ۱۴۰۱
شبکه ایران اینترنشنال دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد

۰۹:۰۲۰۱ آذر ۱۴۰۱
چرا سازمان‌های بین‌المللی در برابر غارت نفت یمن و سوریه توسط آمریکا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند؟ گفته می‌شود تاکنون بیش از 20 میلیون بشکه نفت یمن را غارت کرده‌اند!

۰۸:۵۷۰۱ آذر ۱۴۰۱
ورود نیروهای ترکیه به شمال سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است و هم نقض آشکار حق حاکمیت سوریه است.

۰۸:۴۸۰۱ آذر ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور انگلیس جنایتکار در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور آمریکا جنایتکار در یمن از سال 2015 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور انگلیس جنایتکار در یمن از سال 2015 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.

۰۸:۲۳۰۱ آذر ۱۴۰۱
تروریست ها مورد آمریکا ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق ترکیه!
تروریست ها مورد اروپا ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق ترکیه!

۰۸:۱۸۰۱ آذر ۱۴۰۱
آغاز دور جدید عملیات سپاه به مقر تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان در اقلیم شمال عراق + فیلم

۰۸:۱۷۰۱ آذر ۱۴۰۱
تروریست‌های شمال غرب تحت تأثیر چه جریانی شرارت می‌کنند؟
رسانه‌های ضدایرانی صراحتاً به حضور فعال گروهک‌های کومله، دمکرات و پ‌ک‌ک در شرارت‌های اخیر برخی شهرهای استان کردستان و آذربایجان غربی اعتراف کرده‌اند.

۰۷:۵۱۰۱ آذر ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در روستای الخضراء در استان دیرالزور در شمال شرق سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

۰۷:۴۶۰۱ آذر ۱۴۰۱
باتوجه به اقدامات ترکیه در اقلیم کردستان شمال عراق شورای امنیت سازمان ملل باید سریع‌تر موضع گیری وتعیین تکلیف طبق حقوق جنگ وحقوق بین الملل کند.
باتوجه به اقدامات ترکیه در شمال سوریه شورای امنیت سازمان ملل باید سریع‌تر موضع گیری وتعیین تکلیف طبق حقوق جنگ وحقوق بین الملل کند.

۰۷:۳۲۰۱ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و مزدورانشان از پ ک ک در سوریه و عراق همه جانبه حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
اروپا و مزدورانشان از پ ک ک در سوریه و عراق همه جانبه حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.

۰۷:۲۶۰۱ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که ترکیه همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

۰۷:۲۴۰۱ آذر ۱۴۰۱
ترکیه جنایتکار به خاطر غارت نفت قصد خروج از شمال سوریه را ندارد
ترکیه جنایتکار به خاطر غارت نفت قصد خروج از شمال عراق را ندارد

۰۷:۲۴۰۱ آذر ۱۴۰۱
مسئولان اقلیم کردستان عراق به همراه آمریکا و متحدانش از پ. ک. ک در عراق کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.

۰۷:۲۲۰۱ آذر ۱۴۰۱
تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان بهای اقدامات خود را خواهند داد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: