کد خبر: ۹۳۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۲۷۳
تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس پویشی را تحت عنوان(تشکر از ناجا و سپاه در برقراری امنیت کشور) در سامانه فارس من به ثبت رسانده و به نوعی تشکر خود را از حافظان امنیت با راه اندازی این پویش نشان داده اند.

امضاهایی برای تشکر از نیروهای حافظ امنیت/ سردبیر پویش: حافظان امنیت اسطوره‌های کشور هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: حافظان امنیت این روزها محبوب قلوب میلیون‌ها ایرانی هستند؛ حافظانی که اگر نبودند امروز جای جای ایران صحنه جنگ و خونریزی و بمب گذاری و ترور شده‌بود.

مردم ایران به خوبی می‌دانند که اگر لحظه ای در کشور امنیت از بین برود، دیگر فرصت هیچ کسب و کار و زندگی و تفریح و آسایشی نخواهد بود، به خوبی می‌دانند طلایه دار ایجاد امنیت در کشور کسانی هستند که این روزها در خط مقدم برخورد با آشوب گران قرار دارند و جانشان را سپر بلای امنیت کشور کرده اند.

در همین راستا، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس پویشی را تحت عنوان(تشکر از ناجا و سپاه در برقراری امنیت کشور) در سامانه فارس من به ثبت رسانده و به نوعی تشکر خود را از حافظان امنیت با راه اندازی این پویش نشان داده اند.

سردبیری که این پویش را به ثبت رسانده در گفتگو با فارس می‌گوید: در همه جای دنیا تندیس کسانی که جانشان را برای امنیت مردم سپر بلا کرده در معابر و خیابان می‌گذارند و به آن‌ها به دید اسطوره ها نگاه می‌کنند.

سردبیر این پویش  در ادامه معتقد می‌گوید: با تروریست‌ها و افرادی که به حافظان امنیت و نیروهای نظامی و امنیتی حمله کرده و قصد آشوب گری دارند به هیج عنوان نباید مماشات کرد.

در پایان شما هم اگر مایلید می‌توانید از اینجا در امضای این پویش سهیم باشید.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: