کد خبر: ۹۳۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۱۰۴
رهبر معظم انقلاب گفتند: طبیعت یک ملت با ایمان همین است: بله برایش حادثه پیش می‌آید امّا از حادثه که ممکن است تهدید باشد برای خودش فرصت درست میکند‌. از صدر اسلام تا الان هم همین‌جور بوده است.

رهبر معظم انقلاب: قدرتهای دنیا هروقت به فکر گزینه‌های روی میز و نظامی بیفتند، به یاد دفاع مقدس خواهند افتاد / ممکن است بیایید جلو امّا پای‌بند خواهید شد و پدرتان در می‌آیدبه گزارش خبرداغ ، رهبر معظم انقلاب گفتند: طبیعت یک ملت با ایمان همین است: بله برایش حادثه پیش می‌آید امّا از حادثه که ممکن است تهدید باشد برای خودش فرصت درست میکند‌. از صدر اسلام تا الان هم همین‌جور بوده است.

آیت الله خامنه ای در دیدار مردم اصفهان با ایشان افزودند: قدرتهای دنیا هر وقت به فکر این بی‌افتند که به قول خودشان روی میز همه چیز دارند و برگهای جدیدی روی میز هست و یکی از برگها برگهای نظامی است و... هر وقت به فکر این بی‌افتند، به یاد هشت سال جنگ تحمیلی خواهند افتاد. میدانند ملت ایران شکست نمیخورد. بارها ملت ایران به مخالفین خودش، به آمریکا و به دیگران گفته است که شما آمدنتان با خودتان است، اما رفتن‌تان دیگر با خودتان نیست؛ ممکن است بیایید جلو امّا پای‌بند خواهید شد و پدرتان در می‌آید.

ایشان افزودند: ملت ایران از تهدید جنگ تحمیلی این استفاده را کرد و استفاده‌شان این بود که انگیزه‌شان بیشتر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: