کد خبر: ۹۳۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
تعداد بازدید: ۴۶۹
وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی تحریم‌هایی علیه ۱۳ شرکت مرتبط با بخش انرژی ایران وضع کرد.

آمریکا ۱۳ شرکت مرتبط با بخش انرژی ایران را تحریم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی تحریم‌هایی علیه ۱۳ شرکت مرتبط با بخش انرژی ایران وضع کرد.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در بیانیه ای ادعا کرد: ۱۳ شرکت در حوزه های متعدد که فروش صدها میلیون دلار محصولات پتروشیمی ها و فرآورده های نفتی ایران به خریداران در شرق آسیا را تسهیل می کردند، تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا افزود: اقدام امروز، دور پنجم تحریم هایی است که تجارت نفت و پتروشیمی ایران را از ماه ژوئن سال جاری میلادی هدف قرار می‌دهد.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، ادعا کرد: اقدام امروز روش های پیچیده فرار از تحریم ها را نشان می دهد که ایران برای فروش غیرقانونی محصولات نفتی و پتروشیمی خود استفاده می کند. آمریکا به اجرای تحریم‌ها علیه بازیگرانی که این تجارت را تسهیل می‌کنند ادامه خواهد داد.

شرکت‌هایی که آمریکا تحریم کرده است در امارات، هنگ‌کنگ، جزایر مارشال و چین مستقر هستند و دولت آمریکا مدعی است این شرکت‌ها به نیابت از شرکت‌های تحریم‌شده صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی تریلیانس و شرکت ملی نفت ایران در رساندن محصولات نفت و پتروشیمی ایران به دست خریدارانی در شرق آسیا نقش داشته‌اند.

آمریکا در تداوم جنگ ترکیبی خود علیه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد شش شخصیت حقیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از جمله رئیس سازمان صدا و سیما و چند خبرنگار این رسانه را تحریم کرده است.

بر اساس اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، پیمان جبلی، محسن برمهانی، احمد نوروزی، یوسف پورانواری، آمنه‌سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین روز سه شنبه به وقت محلی در تداوم رویکرد دوگانه کاخ سفید، تحریم های جدید ضد ایرانی را علیه ایران اعمال و شرکت تحقیقات صنایع هوایی شاهد را تحریم کرد و مدعی شد تحریم های جدید ایران، عوامل تولید و انتقال پهپادهای ایرانی به روسیه را هدف قرار می دهد.

شرکت تحقیقات صنایع هوایی شاهد، شرکت‌های اماراتی «ساکسس ایویشن» و «آی‌جت گلوبال» با ادعای تولید و تسهیل انتقال پهپادهای ایران در این فهرست قرار گرفته‌اند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین اعلام کرد همزمان شرکت روسیه‌ای "واگنر"، نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صنایع هوایی قدس نیز به موجب فرمان اجرایی شماره ۱۴۰۲۴ تحریم شده‌اند.

بر اساس اعلام این نهاد آمریکایی، اسامی دو شهروند روسی نیز که ادعا می‌شود در تحویل پهپادهای ایران به شرکت واگنر نقش داشته‌اند، در فهرست سیاه قرار گرفته است.

دولت آمریکا در راستای اهداف خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی اسلامی ایران و پیشبرد جنگ ترکیبی و اقتصادی خود علیه ملت ایران، تحریم‌هایی را به بهانه‌های مختلف وضع و شرکت‌های آمریکایی و شرکت‌های مستقر در کشورهای ثالث را به تبعیت از آنها ملزم می کند.

"دفتر تروریسم و اطلاعات مالی" وزارت خزانه‌داری که در سال ۲۰۰۴ به عنوان یکی از نهادهای وزارت خزانه‌داری آمریکا ایجاد شده مرکز طراحی این جنگ اقتصادی است که مدعی اجرای راهبردهای دولت آمریکا برای مبارزه با تأمین مالی تروریسم در سطح داخلی و بین‌المللی، تدوین و اجرای راهبردهای ملی در خصوص مبارزه با شبکه‌های پولشویی و تأمین مالی تروریسم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
0
0
۲۱:۵۲۲۶ آبان ۱۴۰۱
همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
دخالت، مداخله، اهانت، خیانت و جنایت آمریکا جنایتکار ثابت کرد که آمریکا جنایتکار به دنبال مذاکره، توافق هسته ای و برجام نبوده است و 100 درصد فقط به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان و به سرکردگی رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق و غیره حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
گفته بودیم در قبال گروه‌های تروریستی مورد حمایت اروپا و انگلیس و مزدورانشان سکوت نمی‌کنیم
و ما از ادامه حمله به اقلیم کردستان عراق تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی استقبال می کنیم

اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان حمایت می کنند.

ادامه سرقت نفت سوریه از سوی آمریکا
مدعیان دروغین حقوق بشر، به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش شرم آور و تاسف بار است که نیرو‌های آمریکایی یک کاروان متشکل از 43 تانکر نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
شبکه ایران اینترنشنال دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟

اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
دولت انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام و مزدورانشان بوده است و باید در دادگاه لاهه به علت تامین انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام محاکمه شود.
آلمان جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام و مزدورانشان بوده است و باید در دادگاه لاهه به علت تامین انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام محاکمه شود.

دخالت‌های آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های انگلیس جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های فرانسه جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های آلمان جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
آمریکایی ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا جنایتکار است چرا؟
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با اروپا جنایتکار است شرم آور و تاسف بار است.
آنچه در اوکراین رخ می‌دهد درس عبرتی است برای کسانی که به آمریکا جنایتکار اعتماد دارند
اعتماد به آمریکا جنایتکارحماقت است
جهان بیش از پیش به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند به آمریکا جنایتکار اعتمادکند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی به سرقت ثروت‌های سوریه ادامه دادند و آنها را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.
کاروانی متشکل از 22 تانکر حامل نفت سوریه و کامیون حاوی گندم توسط نیروهای اشغالگر آمریکایی از طریق گذرگاه غیر قانونی الولید به خاک عراق منتقل شده است.
اخیرا نیز 50 تانکر نفت را از خاک سوریه به پایگاه خود در عراق منتقل کرده بودند.
باید حضور غیر قانونی این کشور در سوریه پایان یابد.
هرگونه حضور غیرقانونی نظامی در خاک سوریه نقض منشور سازمان ملل و نقض قوانین بین‌المللی است و باید فورا پایان یابد.
نیروهای تروریستی آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند.
نیروهای تروریستی انگلیسی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند.

اتحادیه اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.

ما مدعیان حقوق بشر را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
اروپا جنایتکار تاکنون در مورد مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره بیش از 999 هزار بار دروغ گفته است.
تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.
تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، همان نتیجه مذاکرات وین بی مورد و بی ارزش بوده است.
اقلیم کردستان عراق از سال 1359 تاکنون پایگاه‌های تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان بوده است.
آمریکا و مزدورانشان از سال 1359 تاکنون از تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق جنایتکار از سال 1359 تاکنون؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
حضور مزدوران ائتلاف آمریکایی در خاک سوریه و عراق از سال 1393 تاکنون غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

دخالت‌های آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟

حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید سوریه را ترک کنند.
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

اروپا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.

آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
ترکیه و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
عربستان سعودی و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
امارات و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟


حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید سوریه را ترک کنند.
از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که امریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به دنبال تشکیل داعش در ایران بوده است

عراق متاسفانه از سال 1980 تاکنون مقر اصلی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان شده است چرا؟
عراق متاسفانه از سال 1980 تاکنون پایگاه اصلی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان شده است چرا؟
حامیان تروریسم،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان القاعده،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان داعش خود گرفتار این گروه تروریستی شده‌اند
حامیان داعش را بشناسید
1- آمریکا
2 - انگلیس
3 - فرانسه
4 - آلمان
5 - عربستان سعودی
6 - امارات
7 - ترکیه
8 - رژیم صهیونیستی
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از سال 2011 تاکنون به تروریست ها سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل از سال 2015 تاکنون به عربستان سعودی سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل از سال 2015 تاکنون به امارات سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل از سال 2015 تاکنون به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و ناتو از سال 1400 تاکنون به اوکراین سلاح می‌دهند چرا؟

سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس به همراه آمریکا متهم اصلی در توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین هستند.
سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیگر نمی توانند اهانت ها و خیانت های خودشان در توافق هسته ای، برجام مذاکرات وین سرپوش بگذارند.
وزارت خزانه داری آمریکا 13 شرکت ایرانی را تحریم کرد همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش در این مدت 9 سال بوده است.
وزارت خزانه داری آمریکا 13 شرکت ایرانی را تحریم کرد همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش در این مدت 7 سال بوده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: