کد خبر: ۹۳۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
تعداد بازدید: ۲۰۲
سرهنگ کوروش بهرامی فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد خبر کشته شدن دختر ۲۴ ساله در مرکز استان که در فضای مجازی منتشر شده است، را تکذیب کرد. او گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، که تصاویر منتشر شده جعلی و غیر واقعی است.

پلیس: خبر کشته شدن دختر ۲۴ ساله در شهرکرد کذب است / تصاویر منتشر شده جعلی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد خبر کشته شدن دختر ۲۴ ساله در مرکز استان که در فضای مجازی منتشر شده است، را تکذیب کرد.

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سرهنگ کوروش بهرامی با اعلام این خبر افزود: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک دختر ۲۴ ساله توسط ماموران انتظامی در شهرکرد کذب است و در بررسی به عمل آمده مشخص شد، که تصاویر منتشر شده جعلی و غیر واقعی است.

وی اظهار داشت: انتشار این اخبار به منظور تشویش اذهان عمومی توسط افراد و شبکه‌های مغرض منتشر شده است.

بهرامی گفت: پلیس با عاملان این اقدامات برابر مقررات برخورد می‌کند و از مردم انتظار می‌رود اخبار را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: