کد خبر: ۹۳۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۴۰
در مصاحبه ای که قرار است قسمت دوم آن امشب پخش شود، رونالدو در مورد لیونل مسی صحبت های مهمی خواهد کرد.

منتظر باشید! صحبت‌های رونالدو درباره مسی جنجالی خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در چند روز گذشته رونالدو با مصاحبه جنجالی اش با پیرس مورگان تمامی سر خط خبرهای رسانه های جهان را در انحصار خود گرفته است. این موج رسانه ای به دلیل نمایش او در زمین بازی نیست بلکه به خاطر صحبت های صریح و جنجال ساز او راجع به مجموعه باشگاه منچستریونایتد و اریک تن هاخ است. حالا پیرس مورگان می گوید که هواداران فوتبال باید منتظر بمب های جدیدی باشند که از سوی رونالدو پرتاب خواهد شد و این بار مقصد او رقیب قدیمی اش خواهد بود. لیونل مسی...

پیرس مورگان در توییتر نوشت:

بسیاری از افراد از من در مورد این می پرسند در قسمت جدیدی که از مصاحبه رونالدو با من پخش خواهد شد آیا او در مورد مسی صحبتی کرده است؟ باید بگویم بله و صحبت هایی که او در مورد مسی کرده است سرخط خبرها خواهد شد.

فقط چند روز تا جام جهانی باقی مانده است اما رونالدو تصمیم گرفته است دنیای فوتبال را به شکل دیگری به هیجان دربیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: