کد خبر: ۹۳۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
تعداد بازدید: ۱۷۵
خبرگزاری رسمی عراق شامگاه دوشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران خبر داد.

وزیر خارجه عراق به امیرعبداللهیان: هدف قرار دادن مواضعی در کردستان، نقض آشکار حق حاکمیت عراق است / ادامه این اقدامات خطرناک خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: خبرگزاری رسمی عراق شامگاه دوشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران خبر داد.

فواد حسین در این گفت‌وگوی تلفنی موضع عراق در خصوص حمله صبح امروز ایران به مواضع گروه‌های تروریستی در منطقه کردستان عراق را ابراز داشت.

وی به همتای ایرانی خود گفت: «باید گفت‌وگو راهی برای متوقف کردن این تشدید خصمانه غیرقابل توجیه باشد»

وزیر خارجه عراق گفت که ادامه این اقدامات خطرناک خواهد بود و هدف قرار دادن مواضعی در کردستان، نقض آشکار حق حاکمیت عراق و امنیت شهروندان این منطقه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
چرا دولت ازسال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
آمریکا: حملات ایران به اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و به همراه مزدورانشان از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در اقلیم کردستان و سایر شهرهای عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا: حملات ایران به اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و به همراه مزدورانشان از سال 2003 تاکنون از تروریسم و القاعده و سایر گروه های تروریستی در اقلیم کردستان و سایر شهرهای عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا: حملات ایران به اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و به همراه مزدورانشان از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی در اقلیم کردستان و سایر شهرهای عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
۰۸:۵۳۲۴ آبان ۱۴۰۱
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

۰۸:۴۹۲۴ آبان ۱۴۰۱
از سیلی دیگر سپاه به مقرر تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان در اربیل عراق استقبال می کنیم

۰۸:۳۵۲۴ آبان ۱۴۰۱
آنچه در اوکراین رخ می‌دهد درس عبرتی است برای کسانی که به آمریکا جنایتکار اعتماد دارند
اعتماد به آمریکا جنایتکارحماقت است
جهان بیش از پیش به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند به آمریکا جنایتکار اعتمادکند.

۰۸:۲۹۲۴ آبان ۱۴۰۱
شهرک سازی رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان اشغالی محکوم است
حاکمیت اسرائیل بر جولان را به رسمیت نمی‌شناسیم

۰۸:۲۵۲۴ آبان ۱۴۰۱
بنده از حملات توپخانه‌ای و موشکی علیه تروریست‌های مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان مستقر در کردستان عراق استقبال می کنم
و از این بابت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی می کنم

۰۸:۱۰۲۴ آبان ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا 29 فرد و 3 نهاد ایرانی را تحریم کرد اتحادیه اروپا روز دوشنبه با اتهاماتی مداخله جویانه 29 فرد و 3 نهاد ایرانی را تحریم کرد. همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه است.


۰۷:۵۲۲۴ آبان ۱۴۰۱
حمایت آمریکا از تحریم‌های ضد ایرانی اتحادیه اروپا همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه است.

۰۷:۳۵۲۴ آبان ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور اروپا جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
حضور انگلیس جنایتکار در منطقه از سال 2001 تاکنون دستاوردی جز گسترش تروریسم درپی ندارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
۰۸:۲۲۲۴ آبان ۱۴۰۱
آمریکایی ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا جنایتکار است چرا؟
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با اروپا جنایتکار است شرم آور و تاسف بار است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
نیروهای تروریستی آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند.
نیروهای تروریستی انگلیسی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند.

نیروهای تروریستی آمریکایی از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند.
نیروهای تروریستی انگلیسی از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند.

کسانی که در زمان دولت حسن روحانی خیانتکار شعار مذاکره سر می دادند متاسفانه به مردم و کشور خیانت کردند و در مورد دخالت و مداخله آمریکا و کشورهای اروپایی در امور داخلی ایران و هم حمایت از اغتشاشگران اخیر در کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
نتیجه مذاکره از سال 1392 تاکنون صفر!
نتیجه توافق هسته ای 1394 تاکنون صفر!
نتیجه برجام از سال 1394 تاکنون صفر!
نتیجه مذاکرات وین 1399 تاکنون صفر!

تروریست‌ها خوب و بد هر دو سگ دست نشانده آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل هستند.
جو بایدن بی ادب، رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی کاخ سفید و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد
سید محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
ظریف متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
عراقچی متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در زمان جوباید شروع و آغاز نشده است دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در سال 1332 شروع و آغاز شده است پس مذاکره ایران با آمریکا جنایتکار از همان ابتدا در سال 1392 غلط و اشتباه بوده است و 100 درصد فقط مقصر اصلی دولت حسن روحانی بوده است.
آمریکا، اروپا، هر دو از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودند و هنوز هم هستند.
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
اروپا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
بنده تاکنون بیش از 999 هزار بار اعلام کردم آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند و از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم دنیا شده است.
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و آمریکا تاکنون در باره توافق هسته ای و برجام دروغ می گویند.
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکایی ها جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت کشورهای اروپایی جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم..
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت اروپا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم.
آمریکا و اروپا و رژیم موقت صهیونیستی مقابل ملت ایران شکست خوردند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیال ثابت شده است.
مداخلات آمریکا، اروپا، انگلیس، آلمان، کانادا، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدوراشان در صحنه داخلی ایران آشکار است.
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند. و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آلبانی جنایتکار به همراه رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ناتو و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ترکیه و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد..

گروه ۷ اتهامات اتهامات علیه ایران را تکرار کرد
ادعای گروه هفت: ایران برای بازگشت به توافق هسته‌ای تصمیم نگرفته است/ و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار در سال 1397 و در سایه سکوت بی شرمانه کشورهای اروپایی خیانتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار از توافق هسته ای خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است ولی متاسفانه سران بی ادب کشورهای غربی خیانتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی دانند و توجهی نمی کنند.

دیگر در ایران هیچ کس حق ندارد در باره برجام و مذاکرات وین وغیره با کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کند.
کشورهای اروپایی، آمریکا، رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.

دولتمردان و مسئولان و هم نمایندگان مجلس در این مدت 9 سال در مذاکره مقصر اصلی هستند چون به خاطر که تاکنون درس عبرت نگرفتن که آمریکایی ها جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و هم در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
دولتمردان و مسئولان و هم نمایندگان مجلس در این مدت 9 سال در مذاکره مقصر اصلی هستند چون به خاطر که تاکنون درس عبرت نگرفتن که آمریکایی ها جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و هم در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

استفاده تروریست‌های داعشی از سلاح های ناتو
اعتراف ورلد تریبیون: ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می‌کند
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو رسما باید از ایران عذرخواهی کند
مردم ایران هر روز با سلاح های آمریکا و اروپا و ناتو و اسرائیل کشته می شوند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به خاطر گفت وگو و همکاری با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و صدام باید رسما از مردم ایران عذرخواهی کند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به خاطر گفت وگو و همکاری با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی باید رسما از مردم ایران عذرخواهی کند.

اظهارات مداخله جویانه بایدن درباره ایران، 100 درصد فقط به خاطر اهانت، خیانت، ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه بوده است.
و این در حالی است که جوسپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار از اغتشاشگران اخیر حمایت کرده است چرا؟
گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و بورل، اهانت، تواهین، بی احترامی و خیانت به مردم ایران بوده است.
شرم آور و تاسف بار است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که باز هم به دنبال مذاکرات وین است.
امیرعبداللهیان:
برای رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار آمادگی داريم
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جوسپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی گفتگو و تبادل نظر کردند.

و این در حالی است که جوسپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار از اغتشاشگران اخیر حمایت کرده است چرا؟
مزدوران ائتلاف آمریکایی از سال 2014 تاکنون در عراق و سوریه از تروریست های داعش همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند

مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.

مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت قوانین بین الملل را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت حقوق بین الملل را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!


افزایش تورم در ترکیه به ۸۵.۵۱ درصد
با ادامه کاهش سود بانکی در ترکیه تورم این کشور به ۸۵.۵۱ درصد یعنی بالاترین میزان از سال ۱۹۹۷ رسیده است.


۱۲:۵۳۱۲ آبان ۱۴۰۱
درپاسخ به آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده شورای امنیت سازمان ملل در جهان
درپاسخ به سران بی ادب کشورهای کشورهای اروپایی جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در جهان
ارسال سلاح به عربستان سعودی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تروریسم را متوقف کنید.
ارسال سلاح به القاعده را متوقف کنید.
ارسال سلاح به داعش را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تکفیری ها را متوقف کنید.
ارسال سلاح به گروه های تروریستی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به جنایتکاران را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اغتشاشگران را متوقف کنید.

غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ترکیه و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید سوریه را ترک کنند.
آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
ترکیه و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
عربستان سعودی و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
امارات و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟

۱۲:۱۲۱۲ آبان ۱۴۰۱
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید سوریه را ترک کنند.
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

اروپا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.

گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین از سال 1980 تاکنون با کمک و حمایت پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست های القاعده از سال 2001 تاکنون با پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون با پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

اتحادیه اروپا تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد، سوال اینجاست پس چرا حسین امیر عبداللهیان هنوز هم با برخی مقامات بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
سوئیس تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد، سوال اینجاست پس چرا حسین امیر عبداللهیان هنوز هم با برخی مقامات بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
انگلیس تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد، سوال اینجاست پس چرا حسین امیر عبداللهیان هنوز هم با برخی مقامات بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
آلمان تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد، سوال اینجاست پس چرا حسین امیر عبداللهیان هنوز هم با برخی مقامات بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
کانادا تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد، سوال اینجاست پس چرا حسین امیر عبداللهیان هنوز هم با برخی مقامات بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کند چرا؟

از سال 1945 تاکنون در دنیا هیچ کشوری پاسخ و جواب جنایت های آمریکا جنایتکار را تاکنون نداده است ولی ایران اولین کشور در جهان بوده است پاسخ و جواب تجاوزات و جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکایی ها جنایتکار در سال 1398 در خاک عراق داده است و از جنایتکاران انتقام گرفته است.

۱۴:۰۹۱۱ آبان ۱۴۰۱
ما همه جانیه از سپاه پاسداران حمایت می کنیم
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های آمریکا و مزدورانشان را به خلیج فارس جلوگیری کند.

بنده تاکنون هزاران بار در رسانه های اعلام کرده ام که مشکل ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه وغیره حل نخواهد شده و حل نمی شود ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و توچهی نکردند.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد.

نخست وزیر کانادا: کنار مردم ایران ایستاده‌ایم و دست از حمایت برنمی‌داریم/ و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و هم جنایتکاران پناه داده است چرا؟
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی ضد انقلاب ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی منافقین ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تروریسم ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار القاعده ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار داعش ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تکفیری ها ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروه های تروریستی ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به کانادا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی ضد انقلاب ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی منافقین ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تروریسم ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار القاعده ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار داعش ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تکفیری ها ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروه های تروریستی ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان و به سرکردگی رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق و غیره حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

داعش از سال 2011 تاکنون از سلاح ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند
گروهای تروریستی از سال 2011 تاکنون از سلاح ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کنند
عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شهادت یک کودک یمنی به ضرب گلوله مزدوران سعودی
یک کودک یمنی به ضرب گلوله یک تک‌تیرانداز مزدور سعودی در شهر تعز به شهادت رسید.
عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
مخالف حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی در یمن و منطقه هستیم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: