کد خبر: ۹۳۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۵
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری امروز خود به سوالی در خصوص حواشی ایجادشده پیرامون رعنا رحیم پور، مجری شبکه بی بی سی پاسخ داد.

پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به سوالی درباره امکان بازگشت رعنا رحیم پور، مجری بی بی سی به ایران: شهروندان ایرانی برای بازگشت به کشور ممنوعیتی ندارند / آنهایی که جرمی مرتکب شده‌اند، باید پاسخگوی جرم خود باشندبه گزارش خبراغ ، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری امروز خود به سوالی در خصوص حواشی ایجادشده پیرامون رعنا رحیم پور، مجری شبکه بی بی سی پاسخ داد.

خبرنگاری پرسید: با توجه به تهدید رعنا رحیم پور، اگر او بخواهد به ایران بازگردد این امکان وجود دارد؟ کنعانی پاسخ داد: شهروندان ایرانی برای بازگشت به ایران هیچ ممنوعیتی ندارند. هر فردی که علاقه‌مند به سفر به ایران است این تسهیلات برایش فراهم است مگر آنهایی که جرمی در ارتباط با ایران مرتکب شده باشند که باید پاسخگوی جرم خود باشند. هیچ شهروندی برای سفر و بازگشت به ایران با ممنوعیت مواجه نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: