کد خبر: ۹۳۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۱۱۷
در حالی که بازار ارز وضعیت شکننده‌ای را تجربه می‌کند و نوسان قیمت‌ها شرایط را در این بازار مستعد تغییرات ناگهانی کرده است، مصوبه اخیر بانک مرکزی در خصوص افزایش سرمایه بانک‌ها نیز شرایط تازه‌ای را پیش روی صرافان قرار داده است.

بازار ارز در انتظار شوک تازه؟/ نمایندگان: دلالان ارز نباید اجازه جولان داشته باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در حالی که بازار ارز وضعیت شکننده‌ای را تجربه می‌کند و نوسان قیمت‌ها شرایط را در این بازار مستعد تغییرات ناگهانی کرده است، مصوبه اخیر بانک مرکزی در خصوص افزایش سرمایه بانک‌ها نیز شرایط تازه‌ای را پیش روی صرافان قرار داده است. 

سمیه‌ قشقایی- تحریم‌های بانکی سبب شده است ایران از طریق بانک‌ها امکان ارتباط بین‌المللی نداشته باشد. از سوی دیگر اقداماتی که در راستای مدیریت بازار ارز صورت گرفته در برخی موارد حیات صرافی‌ها را نشانه رفته است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: