کد خبر: ۹۳۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۷۹
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دستگاه قضا باید با تجزیه‌طلبان، آشوبگران و اغتشاشگران برخورد قاطع کند.

چمران: دستگاه قضا با تجزیه‌طلبان و اغتشاشگران برخورد قاطع کندبه گزارش خبرداغ ، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با فارس با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با آشوبگران اظهار کرد: مسئولین باید تصمیم بگیرند که با شورش‌گران، آشوبگران و معترضین چگونه برخورد قاطع کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در جریان حوادث اخیر برخی از فریب خوردگان و اغتشاش‌گران ضمن همراهی با آمران و عاملان ایجاد ناامنی و آشوب، به ایجاد اغتشاش و تخریب اموال عمومی و شخصی پرداختند؛ البته مردم فهیم و هوشیار ما همواره صف خود را از صفوف این قماش جدا کردند.

چمران تاکید کرد: دستگاه قضا باید با تجزیه‌طلبان، آشوبگران و اغتشاشگران برخورد قاطع کند، اما در مورد معترضین باید فکر وسپس تصمیمات مقتضی را اتخاذ کند.

رئیس شورای شهر تهران در پایان گفت: رأفت جمهوری اسلامی و همچنین مسامحه و مصالحه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در مواجهه با اغتشاش‌گران، باعث شده تا آشوب‌گران همچنان در خیابان‌های شهر اقدام به ایجاد ناامنی کرده و اموال عمومی را به آتش بکشند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: