کد خبر: ۹۳۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۱۴۷
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وجود گستردگی وظایف و حوزه‌های کاری توانست کارنامه ارزشمندی از خود در حوزه ارتباطات مردمی در دور اول سفرهای استانی هیات دولت به یادگار بگذارد.
برئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری: وزارت کار در حوزه ارتباطات مردمی سفرهای استانی دولت کارنامه موفقی دارده گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی» در همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری که به همت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این وزارتخانه برگزارشد، اظهار کرد: خدمت‌رسانی خالصانه به مردم با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب‌اسلامی و در جهت تقویت ارتباط مستقیم با مردم در دستور کار قرار دارد.
وی بر توجه به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با در نظر داشتن اصل عدالت تأکید کرد و گفت: مبارزه با فساد از خواسته های مهم دولت به شمار می‌رود و در اجرا و عمل نیز باید این موضوع مدنظر باشد.
حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه هم‌سویی سلامت اداری و ارتباطات مردمی به خوبی در عنوان این همایش مدنظر قرار گرفته است، اظهار داشت: مردمی‌کردن مبارزه با فساد به تسریع در اجرای سیاست‌های دولت کمک می‌کند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به همراهی شایسته مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دور اول سفرهای استانی هیات دولت، بیان کرد: وزارت کار توانست با وجود گستردگی وظایف و حوزه‌های کاری کارنامه ارزشمندی از خود به یادگار بگذارد.
وی، حضرت علی(ع) را الگویی برای شیوه مدیریت و مردم‌داری برشمرد و گفت: حضور بی‌واسطه مدیران در میان مردم و اطلاع از مسائل آنان در تدوین سیاست‌ها و پیشبرد برنامه‌ها کمک می‌کند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین صالحی بر توجه به جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی صادقانه و به‌ موقع دستاوردها و عملکرد دولت تأکید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: