کد خبر: ۹۳۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۳۸۰
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: باتوجه به اینکه مدارس در روز پنجشنبه تعطیل است و امکان سفر برای خانواده‌ها در آخر هفته نبود، لایحه‌ای به مجلس ارائه می‌شود که به موجب آن دو روز آخر هفته برای همه کارکنان تعطیل می‌شود.

دو روز آخر هفته برای همه کارکنان تعطیل می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: امروز اصلاحیه ماده ۸۷ قانون خدمات کشوری را پیشنهاد دادیم که براساس آن روزهای پنجشنبه که در دستگاه‌های اجرایی در شهرستان ها کارمندان سرکار می‌رفتند، برای مشاغلی که امکانش باشد، قرار بر این شد که ۵ روز هفته، روز کاری باشد و ساعت کاری ۸ تا ۴.۳۰ باشد.

وی افزود: باتوجه به اینکه مدارس در روز پنجشنبه تعطیل است و امکان سفر برای خانواده‌ها در آخر هفته نبود، امروز با این مصوبه که به عنوان لایحه در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود و در صورت تصویب در مجلس، دو روز آخر هفته برای همه کارکنان تعطیل می‌شود تا به تحکیم خانواده کمک شود؛ جمع‌بندی ما این امر موجب بهره‌وری اقتصادی بیشتر هم می‌شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: