کد خبر: ۹۳۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۱۴۱
سرانجام گزینه ایرانی کادرفنی تیم ملی به صورت قطعی مشخص شد.

رسمی: دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش معرفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، از زمان روی کار آمدن کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی، بحث حضور یک دستیار ایرانی در کارفنی او مطرح بود و سرمربی پرتغالی که از ابتدا تا همین چندی پیش اصرار به حضور جواد نکونام در کنار خود داشت، پس از منتفی شدن این همکاری به دستیار سابق خودش که در دوران پیشین حضور او در ایران با وی همکاری داشت روی آورده و مارکار آقاجانیان را برای نیمکت تیم ملی انتخاب کرد.

چند روز قبل نام آقاجانیان برای اولین بار از سوی اصولی، سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون مطرح شد ولی هنوز این اتفاق قطعی نبود و احتمال منتفی شدنش وجود داشت ولی کی‌روش در تمرینات امروز تیم ملی از حضور قطعی آقاجانیان در کادرفنی خود خبر داد و وی به زودی به تمرینات اضافه خواهد شد تا پرونده دستیار ایرانی کی‌روش در جام جهانی بسته شود.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: