کد خبر: ۹۳۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۵
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای گفت: حوادث روز جمعه زاهدان و خاش موجب تاثر و تالم همه متدین، مومنان، برادران، خواهران و همه پیروان اهل بیت (ع) و اهل سنت شد.

دری نجف آبادی: سخنرانی برخی آقایان در روز جمعه به دور از انصاف و عدالت بود / افراد تریبون نماز جمعه را سنگر مقابله با نظام قرار ندهند / مسئولان نظام جزو دلسوزترین و وظیفه شناس‌ترین انسان‌ها هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای گفت: حوادث روز جمعه زاهدان و خاش موجب تاثر و تالم همه متدین، مومنان، برادران، خواهران و همه پیروان اهل بیت (ع) و اهل سنت شد.

آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی»در این بیانیه  آورده است: سخنرانی برخی آقایان در روز جمعه به دور از انصاف و عدالت بود و انتظار نیست برخی افراد تحت عنوان امام جمعه نسبت به مسائل نظام و جمهوری اسلامی ایران با وجود توجه ویژه نظام به اقتصاد، توسعه دانشگاه ها، راه آهن این منطقه با بیگانگان، آل سعود، وهابیت تکفیری و تجزیه طلبان همراهی کرده و علیه نظام موضع گیری کنند.

وی در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوادث اخیر زاهدان، شهدای خاش به ویژه شهید سجاد شهرکی، شهدای مبارزه با قاچاقچیان، اشرار، جریان ضد انقلاب ادامه داده است: امید است مردم استان سیستان و بلوچستان با توکل به خدا، وحدت کلمه، تعهد اخلاقی و اسلامی در جهت پیشرفت کشور و انسجام ملی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این بیانیه خاطرنشان کرده است: برخی آقایان از فرصت ها سوء استفاده نکنند و آب به آسیاب دشمنان نریزند، این حوادث به خیر و صلاح کسی نبوده و این افراد در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند.

آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه، مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جزو دلسوزترین و وظیفه شناس ترین انسانها عنوان کرده و آورده است: جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون نگاه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان داشته و از همه ظرفیت‌ها برای توسعه این منطقه استفاده کرده و انتظار نداشتیم که برخی آقایان موضع‌گیری‌هایی بر خلاف مصالح نظام اسلامی بگیرند.

امام جمعه اراک تاکید کرده است: این رفتارها موجب تحریک برخی افراد ناآگاه به مسائل می‌شود، ما کشور را نباید حتی با کشوری مثل عراق مقایسه کنیم چرا که عراق روزانه بیش از ۴ و نیم میلیون بشکه نفت می‌فروشد، اما ایران اسلامی به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه حداکثر ۹۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشد، اما جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را در جهت توسعه کشور و حل مشکلات مردم بکار گرفته است.

وی در این بیانیه افزوده است: مردم سیستان و بلوچستان پاره تن ایران اسلامی هستند و برادران شیعه و سنی باید وحدت کلمه و یکپارچگی خود را حفظ کرده و افراد تریبون نماز جمعه را سنگر مقابله با نظام قرار ندهند و در اظهار نظرهای خود انصاف را رعایت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: