کد خبر: ۹۳۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
تعداد بازدید: ۲۸۹
کمال علیپور نماینده جویبار، سوادکوه و قائمشهر، رمضان غلامی فرماندار سوادکوه و علی بابایی کارنامی نماینده ساری و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در دو نشست جداگانه با ایشان دیدار کردند.

دیدار نمایندگان قائمشهر و ساری و فرماندار سوادکوه با سرپرست صندوق بازنشستگی فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، علیپور، غلامی و کارنامی با تبریک انتصاب دکتر کاظمی ابراز امیدواری کردند ایشان با توجه به تجربه و سوابق مدیریتی خویش بتواند صندوق بازنشستگی فولاد را در همه ابعاد متحول سازد.

آنان همچنین با اشاره به اینکه بخشی از بازنشستگان صندوق در استان مازندران و به ویژه شهرهای زیراب، قائمشهر و سوادکوه و ساری ساکن هستند به تشریح وضعیت این بازنشستگان و مشکلات آنان پرداختند.

سید حجت کاظمی نیز بهبود جایگاه و منزلت بازنشستگان و ارتقای رفاه و معیشت این عزیزان را از اهم برنامه های خود عنوان کرد و گفت تعامل با مجلس و دولت محترم برای رفع مشکلات صندوق را مجدانه دنبال خواهیم کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: