کد خبر: ۹۳۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۵۰۵
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح، در ماه جاری آغاز خواهد شد و تا قبل از پایان سال جاری، کلیه معوقات این گروه از بازنشستگان از محل افزایش ۸۱ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ۵۸۵ هزار تومان تسویه خواهد شد.

معوقات ۵ ماهه بازنشستگان چه زمانی پرداخت می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، بنا به گزارش وزارت تعاون، براساس اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح، از آبان‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

بر این اساس و تا قبل از پایان سال جاری، کلیه معوقات این گروه از بازنشستگان از محل افزایش ۸۱ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ۵۸۵ هزار تومان (حسب مفاد مواد ۶۹ و ۸۸۸ قانون تأمین اجتماعی و تصمیم وزرای عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی) تسویه خواهد شد.

در ارتباط با موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز ذکر این نکته ضروری است که در انتخاب شرکت بیمه‌گر و عقد قرارداد، این سازمان تنها نقش تسهیلگر و هماهنگ‌کننده را در کنار کانون‌های بازنشستگان ایفا می‌کند و علاوه‌برآن در دولت سیزدهم و با افزایشی قابل‌اعتنا، سهم مشارکت سازمان تأمین اجتماعی در تأمین و پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان به ۵۷ درصد کل حق بیمه بازنشستگان افزایش‌یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود
دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند
دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند.
بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.
دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۰۶:۳۵:۲۲
حقوق بازنشستگان | معوقات بازنشستگان
واریز معوقات ۵ ماه حقوق بازنشستگان | پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان بعد از تعطیلات؟ ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟

رئیس کانون بازنشستگان استان تهران با اشاره به اینکه زمان‌بندی پرداخت معوقات ۵ ماه حقوق بازنشستگان سایر سطوح این سازمان مشخص نیست، گفت: قطعاً این معوقات تا پایان سال پرداخت می‌شود.
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
مستمری‌ حداقل‌بگیران تأمین اجتماعی افزایش یابد
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از چندین سال بررسی، سال گذشته اجرا و تغییراتی هم در خصوص هزینه‌های درمان آنان ایجاد شد که از سازمان تامین اجتماعی قدردانی می‌شود، اما همسان‌سازی حقوق‌ها برای بسیاری از بازنشستگان حداقل‌بگیر متاسفانه چندان ثمربخش نبوده است که انتظار می‌رود دولت با پرداخت بدهی چند هزار میلیاردی خود به تامین اجتماعی، به تامین بودجه این سازمان برای افزایش بیشتر حقوق بازنشستگان کمک کند.
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
امیدوارم این‌بار وعده تأمین اجتماعی تحقق یابد
مسئولان تأمین اجتماعی اعلام کرده بودند که مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان با حقوق شهریورماه پرداخت می‌شود که پس از این بدقولی، اعلام کردند مهرماه و حالا هم وعده آبان ماه را داده‌اند که امیدواریم این‌بار تأمین اعتبار عملی و مطالبات بازنشستگان پرداخت شود.
بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
در 10 ماه و 16 روز گذشته بازنشستگان تامین اجتماعی نتوانسته‌اند وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را دریافت کنند
و متاسفانه در این مدت 10 ماه و 16 روز است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
چرا اعتبار بازنشستگان برای دریافت وام مورد قبول بانک‌ها نیست؟
برای دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان به بانک مراجعه کردم، اما اعتبارم برای دریافت این وام صفر اعلام شد و موفق به دریافت آن نشدم، چگونه است که برخی افراد به بهانه کارآفرینی و اشتغالزایی امکان دریافت وام‌های چندصد میلیونی را دارند، اما یک فرد سالمند و بازنشسته نیازمند در شرایط کنونی برای دریافت وام اندک از بانک، اعتبار لازم را نداشته باشد؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: