کد خبر: ۹۳۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۶۲۸
وزیر آموزش و پروش با اعضای هیئت رئیسه جامعه مدرسین دیدار کرد. سیداحمد خاتمی در این دیدار بیان کرد: «فکر و اندیشه دانش آموزان نباید به دست معلمانی سپرده شود که با انقلاب مخالف هستند. باید برنامه‌ای جهت تقویت اساتید و معلمان از لحاظ اعتقادی در نظر گرفته شود.»

احمد خاتمی: فکر و اندیشه دانش آموزان نباید به دست معلمان مخالف انقلاب سپرده شودبه گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا: وزیر آموزش و پروش با اعضای هیئت رئیسه جامعه مدرسین دیدار کرد.حجت الاسلام سیداحمد خاتمی در این دیدار بیان کرد: «فکر و اندیشه دانش آموزان نباید به دست معلمانی سپرده شود که با انقلاب مخالف هستند. باید برنامه‌ای جهت تقویت اساتید و معلمان از لحاظ اعتقادی در نظر گرفته شود.»

 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار، آموزش و پرورش را پایه تربیت نیروی انسانی در کشور توصیف کرد و ابراز داشت: نکته کلیدی در رابطه با آموزش و پرورش این است که این وزارتخانه پایه تربیت نیروی انسانی در سراسر کشور است؛ بنابراین حوزه علمیه وظیفه دارد تا در جهت هم‌افزایی و همکاری بیشتر با این وزارتخانه گام بردارد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با گسترش همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش، دست‌یابی به آرمان‌ها و اهداف انقلاب در امر آموزش، در نتیجه اتخاذ رویکرد مناسب و ایجاد زیرساخت‌های لازم در کنار آسیب شناسی دقیق، محقق گردد.

 خاتمی نیز در این دیدار، ضمن تأکید بر لزوم به کارگیری عناصر انقلابی در آموزش و پروش، اظهار داشت: فکر و اندیشه دانش آموزان نباید به دست معلمانی سپرده شود که با انقلاب مخالف هستند. باید برنامه‌ای جهت تقویت اساتید و معلمان از لحاظ اعتقادی در نظر گرفته شود.

در ادامه این جلسه، آیت الله عباس کعبی چند محور اساسی در امر آموزش و پرورش را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در کنار علم آموزی باید رشد متوازن عقلی و عاطفی، تحکیم پایه‌های ایمان، معنویت، اخلاق و آداب، مهارت‌های زندگی، آگاهی‌های عمومی، نظم و مهارت‌های معطوف به اشتغال نیز، به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و محتوای کتب درسی نیز با توجه به این محورها تنظیم گردد.

وی خانواده، مدرسه و مسجد را سه ضلع کلیدی در امر تربیت و آموزش ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به جایگاه مهم و زیربنایی وزارتخانه آموزش و پرورش، منابع انسانی این وزارتخانه باید با دقت پالایش شوند.

شایان ذکر است: در ابتدای این جلسه، دکتر یوسف نوری ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌ها، چالش‌ها، برنامه‌ها، مشکلات و راه‌کارها در جهت بهبود نظام تعلیم و تربیت کشور و ضمن اشاره به نقش معلم و خانواده در تربیت فرزندان و لزوم ارتباط بیشتر مدرسه با خانواده‌ها، بر لزوم تقویت و گسترش همکاری‌ها با حوزه علمیه تأکید نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
آقای خاتمی به شعور معلمان توهین نکن معلمان به دین وکشورشان متعهد هستند
به مسئولین توصیه کنید که این قد راختلاس نکن ،مرگ برآمریکا ومرگ برانگلیس می گویند اما بچه هایشان دران کشورها هستندو...
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
کسانی که 8 سال در زمان حسن روحانی خیانتکار با دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره، گفت وگو، ملاقات و دیدار و همه جانیه و همکاری کردند که 100 درصد فقط امروز عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند.
کسانی که 8 سال در زمان حسن روحانی خیانتکار با دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره، گفت وگو، ملاقات و دیدار و همه جانیه و همکاری کردند که 100 درصد فقط امروز عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند.

کسانی که 8 سال در زمان حسن روحانی خیانتکار با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مذاکره، گفت وگو، ملاقات و دیدار و همه جانیه و همکاری کردند که 100 درصد فقط امروز عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند.
کسانی که 8 سال در زمان حسن روحانی خیانتکار با حامیان تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات و دیدار و همه جانیه و همکاری کردند که 100 درصد فقط امروز عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: